استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان آبدانان:

بهره‌برداری از دومین پروژه بزرگ ملی کشور در دهه فجر ۱۴۰۲

بهره‌برداری از دومین پروژه بزرگ ملی کشور در دهه فجر ۱۴۰۲

‍ ⭕️ بهره‌برداری از دومین پروژه بزرگ ملی کشور در دهه فجر ۱۴۰۲

استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان آبدانان:
📎 جایگاه علمی شهرستان آبدانان در کشور ممتاز است/تعلل در اتمام پروژه ها قابل قبول نیست/طولانی شدن پروژه های عمرانی خارج از زمانبندی تعیین شده مردم را به دولت ها بی اعتماد می کند/پیمانکارانی که پروژه ها را بی دلیل به تاخیر می اندازند جزو بلک لیست قرار خواهند گرفت/نقش اصحاب رسانه در پیش‌برد امور استان شایسته تقدیر است ...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در بخش نخست سخنان خود در نشست شورای اداری شهرستان آبدانان که با حضور علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، مسئولان استانی و اعضای شورای اداری شهرستان آبدانان برگزار شد ضمن تبریک هفته کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام گفت: خدا را شاکریم که در معیت جمعی از مدیران دلسوز و زحمتکش به شهرستان شهید پرور آبدانان که ۲۲۰ شهید و ۶۵۰ ایثارگر را به انقلاب تقدیم کرده سفر کنیم که از مصادیق آن شهیدان والامقام جرایه، طهماسبی، کرمی و دانشمند هسته ای شهید داریوش رضایی نژاد است.

استاندار ایلام با اشاره به مشکلات زیرساختی شهرستان آبدانان گفت: با وجود اینکه این شهرستان از نظر زیرساختی ضعیف است اما از نظر علمی در جایگاه ممتاز و بسیار بالایی است که این مهم نقطه اتکا و امیدی برای استان بشمار می رود.

وی با قدردانی از امام جمعه و فرماندار آبدانان گفت: از آغاز فعالیت ما در استان ایلام از عزیزان چیزی جز صداقت و همراهی با مردم، دولت و حاکمیت ندیده‌ایم.

دکتر بهرام نیا در ادامه با قدردانی از نماینده حوزه جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی، گفت: به دلیل اینکه یک دوره سابقه نمایندگی مجلس را دارم به درصد کارایی هر نماینده اشراف دارم و در این زمینه مهندس علیزاده یک نماینده پرتوان و پیگیر موضوعات در حوزه انتخابیه هستند.

وی با قدردانی از رسانه های استان گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران استان به موقع و بصورت دقیق علاوه بر بیان مسایل توسعه ای استان، مشکلات مردم را نیز بیان می کنند که این مهم شایسته قدردانی است.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه با عنوان این مطلب که انشاءالله تونل کبیر کوه تا دهه فجر ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: این پروژه در سطح کلان، دومین پروژه ملی کشور محسوب می شود که در بخشی از نقاط این تونل ۴۰ متر بتن ریزی شده است.

وی افزود: این پروژه یک پروژه حیاتی از بعد زمان و مدیریت سلامت است.

استاندار ایلام در ادامه خواستار تسریع در اتمام پروژه چهار خطه کردن محور آبدانان- مورموری- دهلران شد و گفت: تعلل در انجام پروژه ها به هیچ عنوان قابل قبول نیست و این پروژه که به طول ۲.۵ کیلومتر پس از  ۳ سال هنوز افتتاح نشده است و ما امروز از روند پیشرفت فیزیکی آن انتقاد داریم.

وی در ادامه گفت: پیمانکارانی که اینگونه پروژه ها را بی دلیل به تاخیر بیاندازند جزو بلک لیست قرار خواهند گرفت.

وی افزود: طولانی شدن پروژه های عمرانی خارج از زمانبندی مردم را نسبت به دولت ها بی اعتماد می کند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است