استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام با امام جمعه آبدانان

فرمانداران پیشنهادات دلسوزانه امامان جمعه را نصب العین خود قرار دهند

فرمانداران پیشنهادات دلسوزانه امامان جمعه را نصب العین خود قرار دهند

‍ ⭕️ دیدار استاندار ایلام با امام جمعه آبدانان

استاندار ایلام:
‌‌❑‌ فرمانداران پیشنهادات دلسوزانه امامان جمعه را نصب العین خود قرار دهند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در ادامه برنامه های سفر به شهرستان آبدانان با حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری امام جمعه آبدانان دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار که علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و جمعی از مسئولان استانی و فرماندار آبدانان نیز حضور داشتند گفت: این دیدار و سفر مسئولان استان و خدمتگزاران دولت به آبدانان مصادف با دهه کرامت است که آن را به فال نیک می گیریم.

وی در ادامه گفت: امروز خادمان امام رضا ( ع ) در این شهرستان حضور یافتند که با حضور خود فضای معنوی را در این دیار ایجاد کردند.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که طبق روال سفرهای شهرستانی برنامه داریم امروز هم ضمن بازدید از پروژه ها، دیدار با امام جمعه، خانواده شهدا و سپس دیداری بی واسطه با مردم داشته باشیم، گفت: امام جمعه آبدانان مردمی و ولایتمدار  هستند که این مهم نقطه قوت بزرگی برای استان و شهرستان هست.

وی با قدردانی از امام جمعه آبدانان به دلیل حمایت از دولت سیزدهم گفت: همواره محتاج نظرات و پیشنهادات دلسوزانه امامان جمعه هستیم و در این راستا به فرمانداران تاکید شده که این پیشنهادات را نصب العین خود قرار دهند.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سوری امام جمعه آبدانان ضمن تقدیر از سفر استاندار ایلام به شهرستان آبدانان گفت: مجموعه مسئولان دولت سیزدهم زحمتکش و ولایتمدار هستند.

وی در ادامه گفت: دولت کار و کرامت بسیار خوب عمل کرده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار گرفته است.

وی افزود: شهرستان آبدانان دارای محرومیت های زیادی است که این مهم نیازمند توجه ویژه دولت است.

🗓 | پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است