استانداری ایلام

‍ ‍ استاندار ایلام در بازدید از پروژه تونل کبیر کوه:

ظرف یک سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان به تونل کبیرکوه اختصاص یافته است/انشاءالله در هفته دولت و یا حداکثر دهه فجر سال ۱۴۰۲ شاهد بهره برداری این پروژه مهم خواهیم بود .

ظرف یک سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان به تونل کبیرکوه اختصاص یافته است/انشاءالله در هفته دولت و یا حداکثر  دهه فجر سال ۱۴۰۲ شاهد بهره برداری این پروژه مهم خواهیم بود .

‍ ‍ استاندار ایلام در بازدید از پروژه تونل کبیر کوه:
‌‌❑‌ ظرف یک سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان به تونل کبیرکوه اختصاص یافته است/انشاءالله در هفته دولت و یا حداکثر  دهه فجر سال ۱۴۰۲ شاهد بهره برداری این پروژه مهم خواهیم بود ...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در ادامه برنامه های سفر به شهرستان آبدانان به اتفاق نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی از تونل کبیرکوه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت.

استاندار ایلام در این بازدید با عنوان این مطلب که پیمانکاران این پروژه جهادی عمل کرده‌اند که علی رغم کمبود منابع مالی و سایر مشکلات تا کنون کار خود را ادامه داده‌اند، اضافه کرد: قطعا با همراهی و همدلی همه بهترین عملکرد را خواهیم داشت.

وی در ادامه طرح تونل کبیر کوه را از پروژه های ملی و در مقیاس کلان خواند و گفت: به دلیل اهمیت این پروژه این برای دومین بار است که از آن بازدید کردیم و شاهد بودیم که در مقایسه با سری قبل پیشرفت قابل ملاحضه ای داشته است.

دکتر بهرام نیا در ادامه با اشاره به اینکه ۱۱ سال است که این پروژه کلنگ زنی شده و در طول ۱۰ سال گذشته  ۴۰۰ میلیارد تومان جذب شده است، اظهار داشت: اما در طول یک سال گذشته حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای این تونل اختصاص یافته است که از این میزان حدود ۸۶ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی ادامه داد: انشاءالله با قول مساعد پیمانکاران این پروژه در هفته دولت و یا حداکثر دهه فجر سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

استاندار ایلام در پایان از عملکرد دو پیمانکار این پروژه اعلام رضایت کرد و گفت: دولت برای تکمیل این  پروژه در حد توان کمک می کند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است