استانداری ایلام

استاندار ایلام

اربعین آبرو و حیثیت نظام است/ مهران گرانیگاه و قبله گاه عاشقان اهل بیت (ع) است/ ۲ تونل مهم در مسیر منتهی به مهران و پایانه مرزی مهران تا اربعین زیر بار ترافیک می رود

اربعین آبرو و حیثیت نظام است/ مهران گرانیگاه و قبله گاه عاشقان اهل بیت (ع) است/ ۲ تونل مهم در مسیر منتهی به مهران و پایانه مرزی مهران تا اربعین زیر بار ترافیک می رود

‍ ⭕️ ایلام مهیای برگزاری یک اربعین باشکوه  ...

استاندار ایلام:
‌‌❑‌ اربعین آبرو و حیثیت نظام است/ مهران گرانیگاه و قبله گاه عاشقان اهل بیت (ع) است/ ۲ تونل مهم در مسیر منتهی به مهران و پایانه مرزی مهران تا اربعین زیر بار ترافیک می رود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه ۱۱ خرداد در دیدار با معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ضمن تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های اربعین در استان افزود: در این زمینه خط کشی مسیرها منتهی به مهران، ایمن سازی و لگه گیری مسیرهای مهران باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: مهران گرانیگاه و قبله گاه عاشقان اهل بیت ( ع ) است و باید تمامی زیرساخت های این مرز تجهیز و مهیای ورود و خروج زائران شود.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که حدود ۹۰ درصد راهها و مسیرهای منتهی به مهران آماده رفت و آمد و تسهیل رفت تردد زائران عتبات عالیات است، اظهار داشت: تا سه ماه آینده نیز تلاش خواهیم کرد که نقاط حادثه خیز این مسیرها رفع شود.

وی با اشاره به ضرورت تسریع نصب سایبان ها در پایانه مرزی مهران و پایانه برکت تاکید کرد و گفت: بخشی از زیرساخت های پایانه برکت برای احداث حداقل ۲۰ هزار متر مربع سایبان مهیا است.

وی افزود: تا این لحظه ۱۳ هزار متر مربع سایبان  پیمان سپاری شده است که برای تسریع در انجام عملیات از ظرفیت دستگاه های عضو ستاد اربعین استفاده خواهیم کرد.

دکتر بهرام نیا در با اعلام این خبر که ۲ تونل مهم در مسیر منتهی به مهران و پایانه مرزی مهران تا اربعین زیر بار ترافیک می رود، اضافه کرد: برای تسریع در تکمیل زیرساخت های مرزی مهران تاکنون ۸ استان معین از ماشین آلات را مستقر هستند.

استاندار ایلام برگزاری باشکوه و مطلوب اربعین ۱۴۰۱ را از مهم ترین اولویت های استان ذکر کرد و افزود:  امسال ۴۵ میلیارد تومان برای لگه گیری، ایمن سازی مسیرهای منتهی به مهران در این استان ابلاغ شده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است