استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شرکت های دانش بنیان:

واحد‌های صنعتی و تولیدی راکد یا تعطیل به شرکت های دانش بنیان اجاره داده شود/اعتبارات پژوهشی به سمت طرح های دانش بنیان سوق داده شود

واحد‌های صنعتی و تولیدی راکد یا تعطیل به شرکت های دانش بنیان اجاره داده شود/اعتبارات پژوهشی به سمت طرح های دانش بنیان سوق داده شود

⭕️ تولید را به سمت دانش بنیان نمودن هدایت کنید ...

استاندار ایلام در نشست شرکت های دانش بنیان:
‌‌❑‌ واحد‌های صنعتی و تولیدی راکد یا تعطیل به شرکت های دانش بنیان اجاره داده شود/اعتبارات پژوهشی به سمت طرح های دانش بنیان سوق داده شود
 
📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز سه شنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ در نشست اقتصاد دانش بنیان استان با اشاره به این مهم که امسال از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده است، تاکید کرد: بنابراین وظیفه همه ما حمایت قاطع از شرکت های دانش بنیان در حوزه تولید است.

وی در ادامه گفت: امید دادن، حمایت و پشتیبانی هم جانبه از شرکت های دانش بنیان در دستور کار قرار گیرد و برای توسعه و پیشرفت استان باید تولید محصولات به سمت دانش بنیان هدایت شود.

وی افزود: همچنین لازم است واحد‌های صنعتی و تولیدی راکد یا تعطیل برای احیا به شرکت های دانش بنیان اجاره داده شود.

استاندار ایلام در ادامه خواستار تهیه زمین لازم برای ایجاد مکان اولیه پارک علم و فناوری استان شد و گفت: ساختمان اداری، کارگاه و آزمایشگاه  باید تهیه شود چرا که این واحد ها با علم و دانش بروز خود محصولاتی متنوعی تولید می کنند که این مهم ترین نیاز امروز کشور و استان است.

وی در ادامه گفت: طی سالهای گذشته بودجه تحقیقاتی و پژوهشی هر اداره و سازمان بصورت مجزا ابلاغ می شد اما در سال ۱۴۰۱ مصوب شد که براساس نیاز سنجی همه ادارات اولویت های خود را احصا و پس از جمع بندی برای شروع کار معرفی شوند.

دکتر بهرام نیا در ادامه خواستار دانش بنیان کردن تولید در استان شد و گفت: در این راستا حوزه تولید به ویژه سازمان صنعت و معدن و تجارت استان در خصوص در خواست شرکت های دانش بنیان در این حوزه مساعدت نماید.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تقدیر از عملکرد بانک‌ها به ویژه بانک ملی استان گفت: با تلاش، اهتمام و فعالیت مستمر بانک ها یک ریال از تسهیلات تبصره ۱۸ به مرکز برگشت نمی خورد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است