استانداری ایلام

استاندار ایلام

۱۶ استان تحت پوشش نفت مناطق مرکزی ایران است

۱۶ استان تحت پوشش نفت مناطق مرکزی ایران است

‍ ⭕️ ۱۶ استان تحت پوشش نفت مناطق مرکزی ایران است 

🔹 مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: ۱۶ استان تحت پوشش این شرکت در بخش توسعه ، ذخیره سازی و کشف میادین مسئولیت مسقیم دارد.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام،  مهدی حیدری روز سه شنبه در نشست مشترک با استاندار ایلام با حضور مدیران حوزه نفت و گاز استان افزود: ۷۸ درصد نیروهای شاغل در این پروژه ها حوزه انرژی  نیروهای بومی استان هستند که این آمار  نشان دهنده پتانسیل های بالای نیروی انسانی استان است.

وی با تاکید بر استفاده از نیروهای بومی در شرکت هتل نفت و گاز استان گفت: در بخش خدمات بصورت ظرفیت کامل  از نیروهای بومی منطقه  استفاده خواهیم کرد و در بحث نیروهای تخصصی هم تلاش داریم فرآیند هایی را تعریف کنیم که از شفاف سازی در جذب نیروها استفاده کنیم و این اولویت ویژه ما استفاده از نیروهای بومی هر استان است.

حیدری اضافه کرد: ما در ایلام مخازن بزرگی از نفت و گاز داریم که برای ما بسیار پر اهمیت است و پروژه های بسیاری در حال توسعه داریم.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ادامه داد: در این برهه  زمانی اکتشاف و تولید نفت و گاز در کشور بسیار پر اهمیت است گاز نیز یک محصول استراتژیک است و اهمیت آن محصولات برای ما پر اهمیت است ما و همکاران در این نقاط مرزی به قوت قلبی که هم از نیروهای مرزبانی و هم حمایت هایی که از مدیران بومی این مناطق دارند اقدام به اکتشاف میادین نفتی و گازی جدید  می کنند.

حیدری تصریح کرد: از ۲۵۰ پیمانکار فعال ۱۰۰ پیمانکار بومی در استان وجود دارد که بسیار امیدوارکننده و رضایت بخش است.

وی با اشاره به بحث های  زیست محیطی شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: اولین شرکتی است که در چارچوب پروژه ها بحث جمع آوری گازهای مشغل را در دستور کار قرار گرفته است شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است.

 
وی با اشاره شرکت های نفت و گاز استان ایلام خواستار ورود شرکت های دانش بنیان شد و گفت:  براساس شعار امسال ما تلاش داریم این شرکت ها را وارد عرصه صنعت کنیم.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به ضرورت تعهدات شرکت های در قبال مسولیت های اجتماعی گفت: شرکت نفت و گاز در راستای خدمات جانبی نظیر سرویس برای پایانه مهران، ساخت واحد‌های ورزشی و رفاهی و ساخت درمانگاه اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: ایلام از نظر مرزی بسیار استراتژیک است و تلاش ما خدمت به مردم استان ایلام است و ما بازدیدهای بسیار خوبی از پروژه های نفتی استان داشتیم.

🗓 | سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است