استانداری ایلام

معاون عمرانی استاندار ایلام:

با نگاه مثبت استاندار ایلام ۱۴ میلیارد تومان برای یادمان های شهدا در استان اختصاص یافته است

با نگاه مثبت استاندار ایلام ۱۴ میلیارد تومان برای یادمان های شهدا در استان اختصاص یافته است

‍ ⭕️ امنیت، عزت و آسایش و اقتدار امروز ما مرهون رشادت های شهدا است 

معاون عمرانی استاندار ایلام:
‌‌❑‌ با نگاه مثبت استاندار ایلام ۱۴ میلیارد تومان برای یادمان های شهدا در استان اختصاص یافته است 

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری در نشست کارگروه ساماندهی مزار شهدا استان امنیت، عزت و آسایش و اقتدار امروز کشور را مرهون رشادت های شهدا دانست و گفت: استان ایلام به برکت خون سه هزار شهید، وجود یادمان های مختلف شهدا عزیز و گرانقدر و محل عملیات های مختلف دوران مقدس  فضای خوبی برای توریسم فرهنگی و مذهبی و دفاع مقدس است.

وی در ادامه گفت: هر قدر برای ساماندهی مزار شهدا  هزینه شود در واقع  نوع سرمایه گذاری برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت است.

معاون عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: وقوع انقلاب اسلامی ایران و پیروزی در جنگ و اقتدار در دوران دفاع مقدس مرهون جانفشانی و خون شهدا است.

وی خدمت رسانی به خانواده شهدا و ساماندهی یادمان ها و مزار شهدا را یک وظیفه شرعی و قانونی عنوان کرد و گفت: همه مدیران  با تمام توان برای خدمت رسانی به شهدا و خانواده آنان بعنوان یک وظیفه شرعی و قانونی و یک افتخار و توفیق بزرگ پای کار باشند.

هژبری با تاکید بر معرفی شهدا به نسل های آینده از طریق تولید محتوا فاخر و ماندگار ، افزود:  ساخت و ساز و المان های مزار و یادمان های شهدا باید متناسب با فرهنگ ایرانی و معماری اسلامی و با بهره گیری از ظرفیت مشاوران متخصص، یادآور شهدای عزیز در دوران دفاع مقدس باشد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به شهدا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت دارد که یکی از اولویت های اساسی برای نظام مقدس جمهوری است که همه باید در این راستا اهتمام جدی باشیم و دستگاه های اجرایی نظیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداران در این راستا ظرفیت های خود را فعال کنند.

هژبری تاکید کرد: مقرر شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی راهکاری لازم برای تامین اعتبار برای ساماندهی یادمان ها و مزار شهدای شهرستان های ایوان مهران، دهلران  و چوار اتخاذ کند.

🗓 | دوشنبه ۹ خرداد 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است