استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام  در نشست هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندان استان:

مدیران در مسیر خدمتگزاری به مردم به حاشیه ها توجه نکنند/محور کار مدیران گره گشایی از مشکلات مردم، افراد کم توان و سالمندان باشد

مدیران در مسیر خدمتگزاری به مردم به حاشیه ها توجه نکنند/محور کار مدیران گره گشایی از مشکلات مردم، افراد کم توان و سالمندان باشد

‍ ⭕️ تخریب مدیران قطار خدمت رسانی به مردم را متوقف نمی کند ...

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام  در نشست هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندان استان: 
‌‌❑‌ مدیران در مسیر خدمتگزاری به مردم به حاشیه ها توجه نکنند/محور کار مدیران گره گشایی از مشکلات مردم، افراد کم توان و سالمندان باشد/ در ساخت و ساز ساختمانهای جدید تسهیل تردد سالمندان باید در نظر گرفته شود

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی در نشست هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندان استان با قدردانی از تمامی دستگاه های اجرایی استان که در خدمات رسانی به سالمندان و افراد کم توان استان  اهتمام جدی داشتند، افزود:  همه ما مکلف هستیم شرایطی ایجاد کنیم که افراد کم توان، سالمندان و معلولان در راستای دریافت خدمات از ادارات با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: براساس الزامات قانونی که به دستگاه های اجرایی  ابلاغ شده است انتظار داریم که به الزامات توجه جدی شود  و سازمان ها و دستگاه های اجرایی مربوطه بطور کامل طبق زمانبندی در راستای خدمات رسانی به این قشر به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

معاون استاندار ایلام با اشاره به موضوع ساخت و سازها در استان و لزوم رعایت ملاحظات تردد سالمندان، گفت:  الزاما شهرداری ها باید در  در ساخت و سازها شرایط تسهیل تردد و رفت و آمد معلولان، سالمندان و افراد کم توان را در نظر بگیرند و با دقت بر این مهم نظارت شود.

وی در ادامه گفت: در ساخت و ساز ساختمانهای جدید به ویژه ساختمان و مجتمع های اداری باید شرایط تسهیل تردد و دسترسی معلولان در نظر گرفته شود‌ و رمپ های  غیر استاندارد نیز برای دسترسی آسان این قشر  اصلاح و بهسازی شود.

حسنی خاطرنشان کرد: اگرچه همه دستگاه های اجرایی در راستای حفظ حقوق و جایگاه سالمندان باید شرایط تردد و دسترسی این قشر را مهیا کنند اما اولویت نخست تسهیل دسترسی برای سالمندان دستگاه هایی هستند  ارباب رجوع  زیادی از جامعه هدف دارند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: در راستای اجرای برنامه هایی در  خصوص تکریم سالمندان و بازنشستگان همه ما وظایفی داریم که لازم است که به این برنامه توجه شود که شاهد رضایتمندی این قشر باشیم .

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر کار جهادی و همه جانبه مدیران برای توسعه استان گفت: امروز در شرایطی هستیم که مدیران با روحیه جهادی و انقلابی باید کار کنند و حرکت در این  مسیر  انتظاری است که رئیس جمهور از همه ما دارد.

حسنی اضافه کرد: تمامی مدیرانی که منصوب شدند دارای روحیه جهادی هستند که باید نگاه و محور کار آنان تنها  گره گشایی از مشکلات مردم، سالمندان و افراد کم توان جامعه باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: مدیران در مسیر خدمتگزاری به پروژه مشغول سازی مدیران به حاشیه ها توجه نکند  و تنها توجه خود را به خدمت به مردم معطوف کنند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است