استانداری ایلام

استاندار ایلام در بازدید از سد سیکان:

سد مخزنی سیکان ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ سد سیکان طبق قول مساعد مدیر عامل آب منطقه ای استان تا پایان سال ۱۴۰۳ آبگیری می شود

سد مخزنی سیکان ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ سد سیکان طبق قول مساعد مدیر عامل آب منطقه ای استان تا پایان  سال ۱۴۰۳ آبگیری می شود

استاندار ایلام در بازدید از سد سیکان:
⭕️ سد مخزنی سیکان ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ سد سیکان طبق قول مساعد مدیر عامل آب منطقه ای استان تا پایان  سال ۱۴۰۳ آبگیری می شود

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در بازدید از سد مخزنی سیکان افزود: عملیات  این سد سال ۸۹ به پیمان رفته است اما امسال فعالیت آن  بصورت جدی شروع شده است.

وی افزود: در صورت بهره برداری، سه شهرستان دره شهر و بدره و آبدانان برای مصارف کشاورزی، شرب و صنعت از آب این  سد استفاده می کنند.

استاندار ایلام ادامه داد: حجم مخزن این سد ۱۵ میلیون متر مکعب است و با پیگیری انجام شده امسال بیش از ۴۰۰  میلیارد تومان برای تکمیل آن اختصاص یافته است.

دکتر بهرام نیا اضافه کرد: برای تسریع در پیشرفت فیزیکی سد سیکان باید با رضایت مردم تملک روستاهای  فرهاد آباد در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام تاکید کرد: یکی از محاسن سد  مخزنی سیکان، مصارف کشاورزی، شرب و صنعت است که همه سد ها این سه کاربرد را با هم ندارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است