استانداری ایلام

مدیرکل حوزه استاندار ایلام در دیدار با رئیس و مجموعه پرسنل روابط عمومی استانداری:

اشاعه صادقانه فعالیتها و عملکرد نظام و دولت رسالت مهم روابط عمومی است

اشاعه صادقانه فعالیتها و عملکرد نظام و دولت رسالت مهم روابط عمومی است

‍ ‍ ⭕️ عملکرد روابط عمومی استانداری رضایت بخش است

مدیرکل حوزه استاندار ایلام در دیدار با رئیس و مجموعه پرسنل روابط عمومی استانداری:
✔️ اشاعه صادقانه فعالیتها و عملکرد نظام و دولت رسالت مهم روابط عمومی است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، ایمان رحیمی پناه در دیدار با رئیس و مجموعه کارکنان روابط عمومی استانداری ضمن تبریک هفته روابط عمومی از زحمات آنان تشکر کرد و گفت: روابط عمومی یک کار تخصصی و حرفه ای است و افرادیکه که در این مجموعه کار می کنند کاملا به این حوزه علاقمند و در این حوزه مهارت دارند.

وی در ادامه بیان شفاف واقعیت ها را یکی از عناصر شش گانه طلایی حوزه اطلاع رسانی عنوان کرد و گفت: دومین عنصر طلایی حوزه اطلاع رسانی، اطلاع یابی است بدین معنی که در این اصل بازخورد و واکنش مردم از اظهارات روابط عمومی برداشت می شود.

مشاور استاندار و مدیرکل حوزه، اشاعه صادقانه فعالیتها و عملکرد نظام و دولت را رسالت مهم روابط عمومی عنوان کرد و گفت: در این راستا باید تمامی اخبار و اطلاعات با جزییات در اختیار مردم قرار گیرد تا مردم بتوانند قضاوتی دقیق از فعالیتها و عملکرد دولت داشته باشند.

وی در ادامه گفت: مردم در وهله نخست باید از روابط عمومی ها مطالبه گری کنند تا مدیران، چراکه این روابط عمومی ها هستند که تمامی اقدامات سازمان و دستگاه ها را به جامعه منتقل می کنند و تمامی مطالبات و خواسته های مردمی به وسیله آنان بدون هیچ کم و کاستی انتقال داده شود.

رحیمی پناه در ادامه گفت: تمامی نقد ها و پیشنهادات که به حوزه اطلاع رسانی   از سوی مردم مطرح می شود در واقع اطلاع یابی است که این نقدها و پیشنهادات باید به اطلاع مسئولان برسد.

وی با تاکید بر توجه به خواسته مخاطبان روابط عمومی گفت: هر چقدر ما در این حوزه بسیار خوب عمل کنیم توانسته ایم مردم را بیشتر در جریان اقدامات و فعالیت های دولت قرار دهیم.

وی فعالیت مجموعه روابط عمومی استانداری ایلام در بخش اطلاع رسانی و انتشار اخبار را رضایت بخش و مطلوب ذکر کرد و گفت: تلاش این مجموعه برای انعکاس صادقانه اقدامات دولت در استان رضایت بخش است که این روند باید استمرار داشته باشد.

مشاور استاندار ایلام با عنوان این مطلب که روابط عمومی باید قدرت اقناع سازی افکار عمومی  را داشته باشد و در این راستا باید تلاش مضاعفی انجام شود، تاکید کرد: نمود کار مجموعه فعالیتهای حوزه استانداری ایلام به فعالیت مجموعه روابط عمومی استانداری ایلام بستگی دارد و هر قدر این مجموعه نقش خود را بخوبی ایفا کند مجموعه فعالیت ها و  اقدامات دولت در استان به خوبی به اطلاع مردم خواهد رسید.

گفتنی است در آغاز این نشست صحرایی رئیس روابط عمومی استانداری گزارشی از مجموعه اقدامات انجام شده ارائه داد و گفت: نگاه مثبت استاندار ایلام و مجموعه مسئولان ارشد استانی به روابط عمومی فرصتی مغتنم برای تقویت این نهاد مهم و اثرگذار است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است