استانداری ایلام

در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور اتفاق افتاد:

تقدیر معاون وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور از استاندار ایلام

تقدیر معاون وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور از استاندار ایلام

‍ ‍ در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور اتفاق افتاد:
⭕️ تقدیر معاون وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور از استاندار ایلام

سردار میراحمدی:
✔️ امروز با حضور یک استاندار جهادی شاهد تحولی عظیم در زیرساخت‌های اربعین استان ایلام هستیم

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، سردار سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در نشست این ستاد مرکزی اربعین کشور که در محل وزارت کشور و با حضور، معاون عمرانی وزیر، روسای کمیته ها و استاندارن ایلام، خوزستان و کرمانشاه و مجموعه اعضاء ستاد برگزارشد ضمن تقدیر و تشکر از استاندار ایلام به خاطر تلاش جهادی برای ایجاد و ترمیم زیرساخت های اربعین در استان اظهار داشت: در سفر اخیر به استان ایلام شاهد تلاش جهادی و پیگیری های مکرر استاندار ایلام در زیرساخت های اربعین بودیم.

وی در ادامه گفت: در دو سال گذشته علی رغم اینکه یک فرصت مناسب و خوب برای تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های اربعین در استان ایلام بود اما متاسفانه هیچ‌گونه اقدام عملی در این زمینه صورت نگرفت و به گونه‌ای که این موضوعات مهم رها شده بودند.

رییس ستاد مرکزی اربعین کشور در ادامه با اشاره به سفر اخیر خود به استان ایلام و بازدید از زیرساخت های اربعین، تاکید کرد: خوشبختانه ظرف این مدت کوتاه با اقدامات انقلابی و جهادی استاندار ایلام شاهد شتاب‌بخشی در تامین، تجهیز و تکمیل زیرساخت‌های اربعین و ایجاد تحول عظیمی در این حوزه هستیم.

وی افزود: از جمله این اقدامات می توان به تامین آب مورد نیاز برای ۳۰۰ هزار نفر در روز، تامین برق به میزان کافی، آبسردکن، سایه‌بان  و ... نیز عملیات اجرایی راه‌سازی، تونل، پل و دیگر زیرساخت‌های اربعین اشاره کرد.

بر اساس این گزارش در این نشست مصوب شد که هر ۲ هفته یک‌بار جلسه ستاد مرکزی اربعین کشور برای بررسی، پیگیری و پایش موضوعات مرتبط با اربعین در مرکز تشکیل شود و هر یک از اعضای جلسه نیز گزارش دقیقی از عملکرد خود را ارایه دهند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است