استانداری ایلام

ااستاندار ایلام در دیدار با اقشار مختلف مردم دهلران:

آینده پیش روی دهلران روشن است ..

آینده پیش روی دهلران روشن است ..

‍ ⭕️ آینده پیش روی دهلران روشن است ...

استاندار ایلام در دیدار با اقشار مختلف مردم دهلران:
✔️ خواسته ها و مطالبات مردمی دهلران به جد دنبال می شود/تکمیل پروژه های نیمه تمام و تقویت مرزنشینان از اولویت های مهم استان است/استقرار نمایندگی اداره اوقاف در دهلران در هفته آینده

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در تداوم برنامه های سفر به دهلران شامگاه پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در دیدار با اقشار و گروه های مختلف در شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳ هزار شهید والا مقام به ویژه ۳۰۶ شهید دهلران خاطر نشان کرد: مشکلات مردم را از زبان نماینده محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه محترم شهرستان که جامعه مخاطب خاص و مورد وثوق مردم هستند شنیده شد و برای این مشکلات به زودی چاره اندیشی خواهد شد.

وی افزود: مشکلات مردمی در این نشست احصا شده و به بلافاصله به مدیران مربوطه استان اطلاع داده خواهد شد.

استاندار ایلام در پاسخ به درخواست امام جمعه شهرستان دهلران گفت: از هفته آینده نمایندگی اداره اوقاف در این شهرستان استقرار خواهد یافت.

دکتر بهرام نیا در ادامه با اشاره به شرایط روی کار آمدن دولت سیزدهم، گفت: این دولت در شرایطی روی کار آمد که برای پرداخت کارکنان دولت با مشکل مواجه بود که پس از کار جهادی بلافاصله این مشکلات برطرف شد و امروز کارهای عمرانی، بهداشتی و زیربنایی و تاثیر گذار در زندگی مردم در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قریب ۵۴ هزار میلیارد تومان استقراض دولت قبل به بانک مرکزی توسط دولت سیزدهم ظرف چهار ماه تسویه شد، اضافه کرد: همچنین ۵۳۵ هزار میلیارد تومان بابت بدهکاری اوراق در دولت قبل بود که دولت سیزدهم به موقع سود آن اوراق را پرداخت کرد.

نماینده عالی دولت در استان عزم دولت برای توسعه استان جزم دانست و گفت: ایلام اکنون به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده بطوریکه در تمامی نقاط آن فعالیت عمرانی دایر بوده و این مهم نشات گرفته از وعده صادق دولت سیزدهم با همکاری مردم است.

وی با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهوری به استان گفت: پس از ۲ ملاقات پی در پی ۸۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان افزوده شد که بخشی از مبلغ ارزی و ریالی مربوط به حوزه جنوب در بخش راه، آبرسانی، نفت و گاز و ... است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به مشکلات خشکسالی در شهرستان دهلران گفت: در این راستا بخشی از دام مازاد دهلران با قیمت مصوب خریداری می‌شود.

وی در ادامه آینده پیش روی دهلران را روشن دانست و گفت: در این شهرستان طرح ها و پروژه های مهمی در حوزه های مختلف در دستور کار است و ما تمام تلاش خود برای به سرانجام رساندن آنها بکار خواهیم بست.

دکتر بهرام نیا در ادامه بر ایجاد بازارچه چیلات‌ در کنار دو بازارچه دیگر مرزی استان تاکید کرد و گفت: در مدت حضور در استان با شتاب بخشی به تحرکات دیپلماتیک با استان های همسایه کشور عراق به دنبال ایجاد بازارچه های سه گانه چیلات، چنگوله و هلاله شمالی هستیم.

وی در پایان تأکید کرد: در این راستا تکمیل پروژه های نیمه تمام و تقویت مرزنشینان از اولویت های مهم استان است.

♦️ بر اساس این گزارش در این نشست صمیمی که تا بامداد روز جمعه تداوم یافت استاندار ایلام از نزدیک در جریان خواسته ها و مطالبات مردم دهلران قرار گرفت و دستورات مقتضی در جهت رفع آنها صادر نمود.

♦️ گفتنی است شرکت در آیین کلنگ زنی و طرح بهسازی چهار خطه کردن میسر مهران به دهلران و کلنگ زنی آبرسانی به سه روستا بخش مرکزی از جمله هاویان، کاور و قیراب، بازدید از سد مخزنی میمه، بازدید از زیرساخت های مرز چیلات از جمله برنامه روز نخست سفر استاندار به دهلران بود.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است