استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار مدیرعامل و مجموعه شورای معاونین هلال احمر استان:

مردم تلاش و فداکاری نیروهای هلال احمر را فراموش نخواهند کرد/ جایگاه هلال احمر بسیار مقدس است

مردم تلاش و فداکاری نیروهای هلال احمر را  فراموش نخواهند کرد/ جایگاه هلال احمر بسیار مقدس است

‍ ⭕️ عملکرد هلال احمر در تمام سطوح قابل تقدیر است ...

استاندار ایلام در دیدار مدیرعامل و مجموعه شورای معاونین هلال احمر استان:
✔️ مردم تلاش و فداکاری نیروهای هلال احمر را  فراموش نخواهند کرد/ جایگاه هلال احمر بسیار مقدس است

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در دیدار با مدیرعامل و اعضای شورای معاونین هلال احمر استان که به مناسبت هفته هلال احمر برگزار شد، ضمن تبریک این هفته از زحمات و مجموعه تلاش ها و خدمات این نهاد ارزشمند تشکر کرد و گفت: عملکرد هلال در همه حوزه‌ها قابل تقدیر است و  مردم تلاش و فداکاری این نیروی جهادی و انقلابی را فراموش نخواهند کرد.

استاندار ایلام در ادامه هلال احمر را  یک سازمان ارزشی و انسانی دانست و گفت: هلال احمر برای کمک رسانی و خدمات رسانی  به مردم شکل گرفته و آنان فارغ از هر گونه شعار بطور کاملا عملی نشان داده‌اند که بعنوان یک امداد گر در تمامی عرصه ها می توانند نقش خود را بخوبی ایفا کنند.

وی افزود: جایگاه هلال احمر بعنوان یک سازمان بین المللی که تنها هدفش کمک رسانی و امداد رسانی به مردم آسیب دیده است بسیار ارزشمند و مقدس است.

دکتر بهرام نیا سپس به نقش جوانان در هلال احمر پرداخت و گفت: جوانانی که با عشق و علاقه خاصی داوطلبانه در هلال احمر به مردم خدمت می کنند جایگاه این نهاد را بیش از پیش ارتقا داده اند.

وی ادامه داد: نیروهای هلال احمر همواره بدون هیچ نگاه سیاسی در جهات اربعه ایران اسلامی در کمک رسانی به مردم در حوادث و بلایای حوادث طبیعی نقش آفرین بودند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به نقش خطیر هلال احمر در حوادث و بلایای طبیعی گفت: در سیل مورموری هلال احمر در همان ابتدا بسیار عملکرد درخشانی در کمک رسانی به مردم  داشت و مردم نیز قدردان آنان هستند.

استاندار ایلام در پایان با اشاره به خدمات ارزشمند هلال احمر در تعطیلات عید نوروز امسال گفت: امسال نیز هلال احمر همچون گذشته با استقرار اکیپ‌ها و پایگاه های امدادی بیشترین خدمات رسانی را به مردم داشته‌اند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است