استانداری ایلام

با پیگیری های استاندار ایلام حاصل شد:

فرایند اجرایی طرح جامع منطقه آزاد مهران تا قبل از خردادماه آغاز خواهد شد

فرایند اجرایی طرح جامع منطقه آزاد مهران تا قبل از خردادماه آغاز خواهد شد

با پیگیری های استاندار ایلام حاصل شد:
⭕️ فرایند اجرایی طرح جامع منطقه آزاد مهران تا قبل از خردادماه آغاز خواهد شد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، با پیگیری های دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام مبنی بر تسریع در آغاز فرآیندهای منطقه آزاد تجاری-صنعتی مهران، فرایند اجرایی مطالعات طرح جامع این منطقه تا قبل از خردادماه آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش در روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ جلسه مناقصه مطالعه طرح جامع منطقه آزاد مهران در محل سازمان اروند آبادان برگزار و پیمانکار آن مشخص گردید.

نظر به ضرورت تهیه طرح جامع منطقه آزاد تجاری-صنعتی مهران بعنوان یکی از الزامات اجرایی شدن فعالیت ها و سنگ بنای توسعه منطقه مهران روند انجام مناقصه برای تعیین  پیمانکار در سازمان اروند (معین مهران) با رعایت آئین نامه مالی و معاملاتی انجام گردید.

دراین رابطه به منظور انتخاب با کیفیت ترین مشاور با انجام فرآیند ارزیابی فنی و مالی، ازشرکت های مشاور صاحب صلاحیت و دارای رتبه یک سازمان برنامه وبودجه کشور دعوت شده بود که پس از بازگشایی پیشنهادات و با درنظرگرفتن سه پارامتر: ارزیابی فنی، قیمت پیشنهادی و قیمت تراز پیمانکار برتر انتخاب گردید.

♦️ لازم به ذکر است ‌که شرکت مشاور موظف است علاوه بر مطالعات طرح جامع (ساختاری-کالبدی) چهار پیوست زیر را نیز متعهد و انجام دهد:
‌‌❑‌ پیوست فرهنگی اجتماعی
‌‌❑‌ پیوست ارزیابی زیست محیطی
‌‌❑‌ پیوست پدافند غیر عامل  
‌‌❑‌ و پیوست استقرار سیستم مدیریت اطلاعات مکانی داده ها 

🗓 | دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است