استانداری ایلام

‍ معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام:

تحقق عدالت هدف دولت در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها است/از راهکارهای مهم مقابله با تهدیدات سایبری ضرورت شناخت و اشراف بر مسئله است.

تحقق عدالت هدف دولت در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها است/از راهکارهای مهم مقابله با تهدیدات سایبری ضرورت شناخت و اشراف بر مسئله است.

‍ معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام: 
⭕️ تحقق عدالت هدف دولت در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها است/از راهکارهای مهم مقابله با تهدیدات سایبری ضرورت شناخت و اشراف بر مسئله است.

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در دوره آموزشی آشنایی با اصول و مفاهیم امنیت اطلاعات سایبری در دانشگاه ایلام با اشاره به مصوبه شورای عالی  پدافند غیرعامل در خصوص برگزاری این دوره آموزشی و  در بحث ضرورت برگزاری این دوره گفت: یکی از راهکارهای مهم مقابله با تهدیدات سایبری ضرورت شناخت و اشراف بر مسئله و دانش و فناوری مقابله با آن است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری در ادامه گفت: در چند سال اخیر بحث تهدیدات حوزه سایبری و خسارات وارده در این خصوص بسیار بالاست و باید در این حوزه بیشتر وارد عمل شویم.

وی افزود: این تهدیدات توسط سرویس های جاسوسی و همچنین افراد مختلف انجام می شود که بایست تدابیر لازم برای مقابله با آن اندیشیده شود.

حسنی با تاکید بر این نکته که نباید منتظر بروز مشکل باشیم و باید اصل و مبنای مقابله با تهدیدات سایبری  پیشگیری و مسلح شدن به علوم روز جهان باشد، خاطر نشان کرد: برای مقابل با تهدیدات پیش بینی و پیشگیری تهدیدات و اشرافیت به آنها باید در دستور کار قرار گیرد.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام خواستار ارائه گزارش دو درصد اعتبارات بودجه پدافند غیر عامل شد و گفت:  سال گذشته یک سوم دستگاه های اجرایی به این موضوع پرداخته و در سال جاری این موضوع  باید با جدیت تمام پیگیری شود.

وی با اشاره به موضوع هدفمند سازی یارانه‌ها که در دستور کار دولت قرار گرفته، اظهار داشت: به دلایل مختلف دولت تصمیم به اجرای این طرح گرفت که اجرای عدالت و هدایت یارانه ها به جامعه هدف که دهک های پایین تر جامعه را محقق می سازد.

وی افزود: همچنین تقویت زیرساخت های کشور، مبارزه با فساد و رانت موجود در این حوزه و ... از جمله اهداف اجرای این طرح بوده است.

حسنی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال اجرای عدالت اجتماعی است و جلوگیری قاچاق کالا را دستور کار قرار داده است، گفت: یکی از عوامل که موجب ایجاد انگیزه قاچاق می شود  تفاوت قیمت برخی کالا  در کشورهای همسایه است.

وی اضافه کرد: برخی از افراد سودجو هم به دنبال فشار به مردم از طریق افزایش قیمت کالاها هستند که در این راستا امروز اطلاع رسانی و اقناع سازی باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی در پایان گفت: احتمال اینکه در این بحث ها هم شاهد حملات سایبری باشیم بسیار زیاد است و هدف آنان موجب نارضایتی مردم است که ما وظیفه داریم که در این حوزه روشنگری داشته باشیم.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است