استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان ایوان عنوان کرد:

دیدار با استانداران واسط و میسان کشور عراق در آینده نزدیک/بهره برداری از مسجد شهر ایوان حداکثر ظرف شش ماه آینده/پیگیری چهار خطه ایوان - تونل اربعین از طریق ماده ۲۳

دیدار با استانداران واسط و میسان کشور عراق در آینده نزدیک/بهره برداری از مسجد شهر ایوان حداکثر ظرف شش ماه آینده/پیگیری چهار خطه ایوان - تونل اربعین از طریق ماده ۲۳

‍ ⭕️ فعال سازی بازارچه های سه گانه در دستور کار است ...

استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان ایوان عنوان کرد:
📎 دیدار با استانداران واسط و میسان کشور عراق در آینده نزدیک/بهره برداری از مسجد شهر ایوان حداکثر ظرف شش ماه آینده/پیگیری چهار خطه ایوان - تونل اربعین از طریق ماده ۲۳

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نشست شورای اداری شهرستان ایوان که با حضور دکتر فلاحی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان ایوان برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت امیر مومنان حضرت امام علی علیه السلام گفت: شب گذشته شب ضربت خوردن تندیس شجاعت، رأفت و مهربانی حضرت امام علی ( ع )  بود و در این شب ها سرنوشت و آینده ما رقم می خورد.

وی افزود: خدا را شاکریم در این شب و روزهای مقدس در خدمت مردم هستیم و فرصت خدمتگزاری به مردم یک موهبت الهی است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به بازدید از پروژه‌ های زیربنایی، تاسیساتی، کشاورزی و صنعتی شهرستان گفت: در این بازدیدها نیازمندیهای شهرستان از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: تلاش خواهیم کرد تا با اختصاص اعتبارات لازم مسجد شهر ایوان حداکثر ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: همچنین بحث چهار خطه ایوان - تونل اربعین از طریق ماده ۲۳ پیگیری می شود.

دکتر بهرام نیا با قدردانی از حضور و فعالیت  رسانه ها استان گفت: لازمه رونق تولید، استفاده از همه ظرفیت های موجود و با همه توان است که این مهم با همدلی و همراهی هم قشرها و گروه ها امکان پذیر است و در این راستا کماکان نیازمند همراهی رسانه ها هستیم.

وی با اشاره به  زمان استقرار دولت در کشور و استان گفت: در این مدت تلاش های خوبی برای رفع مشکلات استان انجام شده است و این تلاشها با جدیت ادامه خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به رایزنی های مرزی با کشور عراق گفت: در این زمان با دو استاندار دیاله و واسط عراق ملاقات داشتیم و امروز موفق شدیم اولین محموله از مرز هلاله شمالی به عراق صادر کنیم.

وی افزود: این مهم نتیجه کار تیمی مجموعه استان بود که از همین تریبون از همه عزیزان و دست اندرکاران قدردانی می کنم.

استاندار ایلام در ادامه پیگیری ها برای فعال سازی بازارچه های استان خبر داد و گفت: پس از ماه مبارک رمضان با استانداران میسان و واسط عراق برای بازگشایی بازارچه های مرزی چیلات و چنگوله ملاقات خواهیم داشت.

وی در ادامه از برنامه دولت برای تقویت مرزنشینان خبر داد و گفت: حدود ۵ هزار خانوار مرز نشین داریم که فعال شدن سه مرز چیلات، چنگوله و هلاله شمالی با استان های کشور عراق رونق اشتغال و توسعه استان را در پی خواهد داشت.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است