استانداری ایلام

رئیس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای استان ایلام:

کمیته بهداشت و سلامت در ستاد کرونا راه اندازی می شود

کمیته بهداشت و سلامت در ستاد کرونا راه اندازی می شود

‍ ⭕️ خوش‌بینانه‌ به کرونا نگاه نکنیم ...

رئیس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای استان ایلام:
✔️ کمیته بهداشت و سلامت در ستاد کرونا راه اندازی می شود

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی در شصت و پنجمین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با عنوان این مطلب که اگرچه الان در بحث بستری‌های کرونایی به شرایط پایداری رسیده‌ایم تاکید کرد: اما در این شرایط نباید نگاه خوش‌ بینانه‌ای به کرونا داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه ویروس کرونا همیشه در کمین است، حوزه بهداشت و درمان مدام موضوع رعایت پروتکل ها را به ویژه در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز تجمعی گوشزد کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش، به تجمعات مردم در لیالی قدر اشاره کرد و افزود: استقبال مردم از لیالی قدر و تلاش برای بهره‌گیری از فیوضات آن نیازمند رعایت پروتکل‌ها بهداشتی در مقابله با کرونا هست و تلاش کنیم این مراسمات در فضای باز و با سجاده‌های شخصی برگزار شوند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با اشاره به بازدید سرزده خود و تعدادی از اعضای قرارگاه مبارزه با کرونا از مراکز آموزشی، گفت: در بحث درصد تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌ها در بین دانشجویان تقریباً در وضعیت مناسبی هستیم اما در بحث تهویه، کلاس ها نیازمند دقت نظر بیشتری هستند.

دکتر عباسی، انجمن اولیا و مربیان را ظرفیت خوبی برای فرهنگسازی تزریق واکسن دانست و گفت: آموزش و پرورش نسبت به ساماندهی دانش‌آموزان در کلاسها اقدام و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهد.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه مدارس دولتی از پرداخت آب‌بها معاف هستند و نباید آب آنها قطع شود، تاکید کرد: قطع کردن آب مدارس حتی در شرایط غیر کرونایی هم اقدام مناسبی نیست.

دکتر عباسی، در پایان از تلاش مسئولان استان برای راه‌اندازی کمیته بهداشت و سلامت در ستاد کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیتهای کرونایی در سال های قبل، پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۵ میلیون نفر در راهپیمایی اربعین شرکت کنند؛ لذا باید از همین الان آمادگی لازم را برای ایام اربعین داشته باشیم.
 
🗓 | چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است