استانداری ایلام

‍ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

توقیف وسایل نقلیه قانون شکن موجب آسایش سایر رانندگان و سرنشینان است/ با رانندگان متخلف برخورد قانونی شود

توقیف وسایل نقلیه قانون شکن موجب آسایش سایر رانندگان و سرنشینان است/ با رانندگان متخلف برخورد قانونی شود

‍ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:
⭕️ توقیف وسایل نقلیه قانون شکن موجب آسایش سایر رانندگان و سرنشینان است/ با رانندگان متخلف برخورد قانونی شود

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس  هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام روز یکشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی ایلام - چوار - ایوان و محور قلاجه، فعالیت نیروهای امدادی، انتظامی، پلیس راه و خدماتی در طول این محورها را ضایت بخش ذکر کرد و گفت: اعمال قانون و توقیف برخی وسایل نقلیه متخلف، بطور قطع آسایش امنیت سرنشینان و رانندگانی که به تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند هستند را در پی دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: حضور این نیروها در فاصله ۳۰ کلیومتری و یا کمتر در هر محور بطور قطع نقش آشکارسازی و بازدارندگی دارد و موجب می شود رانندگان با سرعت کمتری به رانندگی خود ادامه دهند.

وی افزود: توقیف و اعمال قانون برخی رانندگان قانون شکن که با عدم رعایت فاصله با وسیله نقلیه جلویی و تخطی از سرعت مجاز، جان خود و سرنشینان را به خطر می اندازند هر چند نارضایتی ها آنان را بعضاً به دنبال دارد، اما موجب ایجاد امنیت و آرامش برای سایر رانندگان می شود و این تشدید نظارت و اعمال قانون همچنان باید در دستور کار باشد.

معاون عمرانی استاندار در بازدید از پلیس راه انتظامی ایلام- اسلام آباد در محور چوار - ایوان با اشاره توقیف خودرو های متخلف گفت: مقرر شد که رویه توقیف وسایل نقلیه متخلف که  حادثه ساز می شوند در تمامی  شهرستان های استان با جدیت اجرایی شود.  

مهندس هژبری تاکید کرد: اگر چنانچه با این قبیل قانون شکنان قوانین راهنمایی و رانندگی برخورد نشود شاهد به خطر انداختن بسیاری از رانندگان و سرنشینان خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: مسأله دیگری که  در کاهش حوادث جاده ای و درنهایت  بسیار مهم و اثر گذار بوده، مساله فرهنگی است که مقرر گردیداز طریق رسانه های جمعی اقداماتی در این راستا انجام شود.

وی بیان داشت: مقرر شد برای کنترل ترافیک، نظارت و خدمات رسانی در تمامی محورهای مواصلاتی استان، نیروهای فوریت های پزشکی، راهداری در کنار پلیس راه در هر محور به فاصله ۳۰ کیلومتر و یا کمتر  از همدیگر به ویژه مناطق پرتردد مستقر باشند.

مهندس هژبری با قدردانی از تمامی نیروهای خدماتی، امدادی، پلیس راه و انتظامی مستقر در محورهای مواصلاتی استان گفت: حضور و فعالیت این نیروها در این مسیر ها نقش مهمی در بازدارندگی برخی حوادث حادثه ساز دارد.

وی در ادامه در بازدید از پایگاه اورژانس جاده ای هلال احمر  واقع در محور  چوار - ایوان گفت: مقرر شده برای  محورهای مواصلاتی شهرستان چوار سه خودرو کمکی از فردا برای کنترل ترافیک  در اختیار  پلیس راه و انتظامی این شهرستان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تلاش ما تقویت پلیس راه است چرا که پلیس راه در بخشی از مسیرها همراه با تیم ها و ایستگاه های راهداری و فوریت های پزشکی و هلال احمر حضوری گسترده دارد.

🗓 | یکشنبه ۷ فروردین 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است