استانداری ایلام

‍ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در نشست راهبری سفرهای نوروزی:

بیش از ۴۰ خودرو کمکی برای تعطیلات نوروزی در اختیار پلیس راه قرار گرفته است/نظارت بر زمان و مکان استقرار خودروهای در اختیار پلیس راه الزامی است

بیش از ۴۰ خودرو کمکی برای تعطیلات نوروزی در اختیار پلیس راه قرار گرفته است/نظارت بر زمان و مکان استقرار خودروهای در اختیار پلیس راه الزامی است

‍ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در نشست راهبری سفرهای نوروزی:
⭕️ بیش از ۴۰ خودرو کمکی برای تعطیلات نوروزی در اختیار پلیس راه قرار گرفته است/نظارت بر زمان و مکان استقرار خودروهای در اختیار پلیس راه الزامی است
 
📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام سعید هژبری روز یکشنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ در نشست راهبری سفرهای نوروزی با ابراز رضایت از همکاری دستگاههای اجرایی در تحویل خودروهای مورد نیاز پلیس راه گفت: باید سازماندهی و فرماندهی مناسبی برای خودروهایی که در اختیار پلیس راه قرار گرفته، صورت گیرد و زمان حضور این خودروها و مکانی که باید در آن مستقر شوند تعیین گردد.

وی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص تلاش برای کاهش حوادث جاده ای خاطر نشان کرد: همه ی ما تلاش جهادگونه داریم که آمار حوادث و تلفات جاده ای در ایام نوروز کاهش یابد و در این راستا همه ی مدیران و دستگاههای مرتبط پای کار هستند.

رئیس ستاد سفرهای نوروزی استان با بیان این که مسئولین ارشد استان و همچنین مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداران به صورت روزانه از محورهای مواصلاتی استان بازدید می نمایند تصریح کرد: حضور مسئولین در محورهای مواصلاتی نشان گر این است که ما پلیس راه را در این ایام تنها نخواهیم گذاشت و با حضور میدانی به دنبال کمک به پلیس برای کاهش حوادث جاده ای هستیم.
 
وی با بیان این که آمار حوادث جاده ای ما کاهش یافته، افزود: متأسفانه ما از حیث تعداد حوادث کاهش داشته ایم ولی از حیث تلفات هنوز آمار بالایی داریم.

مهندس هژبری با تأکید بر این که حداقل فاصله ی تیم های مستقر در محورهای مواصلاتی ۱۵ کیلومتر است گفت: این فاصله باید به عنوان یک دستورالعمل تا پایان ایام نوروز مد نظر قرار گرفته و بر رعایت آن نظارت شود.

وی با اشاره به بازدیدی که روز گذشته از محور ایلام به دره شهر داشت افزود: با توجه به ترافیک بالای شهرستان دره شهر باید نظارت بیشتری بر  محورهای منتهی به این شهرستان صورت گیرد. 

معاون استاندار بر نصب برچسب بر روی خودروهایی که در اختیار پلیس قرار می گیرد تأکید و تصریح کرد: در استان ۲۲ نقطه ی حادثه خیز داریم که کاملا مشخص است و باید نظارت بر این نقاط را افزایش دهیم.

وی با بیان این که بازگشت مسافرین بیشتر در ساعات پایانی روز صورت می گیرد  حضور پلیس راه را در این ساعات بسیار موثر دانست و اضافه کرد :  فرمانداران شهرستان های استان روزانه محورهای شهرستان متبوع را کنترل کنند و پلیس راه نیز باید با فرمانداران هماهنگی و تعامل لازم را داشته باشند.

🗓 | یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است