استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام در بازدید از شهرک صنعتی شباب:

دولت از توسعه واحد‌های تولیدی حمایت کند/فعالیت واحد‌های تولیدی علاوه بر کمک به اقتصاد استان و کشور موجب اشتغال زایی و رونق اقتصادی می شود

دولت از توسعه واحد‌های تولیدی حمایت کند/فعالیت واحد‌های تولیدی علاوه بر کمک به اقتصاد استان و کشور موجب اشتغال زایی و رونق اقتصادی می شود

معاون استاندار ایلام در بازدید از شهرک صنعتی شباب:
⭕️ دولت از توسعه واحد‌های تولیدی حمایت کند/فعالیت واحد‌های تولیدی علاوه بر کمک به اقتصاد استان و کشور موجب اشتغال زایی و رونق اقتصادی می شود

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر  دکتر شهریار عباسی در بازدید از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی شباب شهرستان چرداول اظهار داشت: تمامی نیروهای  واحد‌های تولیدی این مجموعه با انگیزه بالا و همه توان در حال فعالیت بودند که این مهم در این ایام جای تقدیر دارد.

وی افزود: فعالیت این واحد‌های علاوه بر کمک به اقتصاد استان و کشور موجب اشتغال زایی و رونق اقتصادی می شود و به همین دلیل همه وظیفه داریم که از  این واحدها حمایت کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در ادامه در بازدید از شرکت فولاد گستر آتنا گفت: این شرکت های یکی از مجموعه های تولیدی استان محسوب می شود که معاونت اقتصادی برای افتتاح فاز دوم این شرکت اهتمام جدی دارد.

دکتر عباسی ادامه داد: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال زایی با وجود حمایت و تاکید بر استمرار فعالیت این واحد ها، اما در اسرع وقت باید واحدهای غیرفعال تعیین تکلیف شوند و فضای جدید به سرمایه گذاران دارای اهلیت واگذار شود.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: رونق تولید علاوه  به توسعه اشتغال،  افزایش درآمد زا به دنبال خواهد داشت  و در این شرایط بهترین راه کمک به مردم فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و کمک و حمایت هم جانبه برای توسعه واحد‌های تولیدی فعال است.

بر اساس این گزارش، معاون هماهنگی امور اقتصادی در این بازدید ضمن، شرکت فولاد گستر آتنا از شرکت های  ماشین سازی افروزان صنعت، تولید  خوراک دام افروز صنعت،  تولیدی خوراک دام، از شرکت درحال ساخت تولید خوراک دام طیور و شرکت تولیدی هایسنس بازدید کرد.

🗓 | شنبه ۶ فروردین 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است