استانداری ایلام

معاون امور عمرانی استاندار ایلام:

توجه به جاده های منتهی به گردشگری بسیار ضروری است/برای کاهش خطر نقاط حادثه‌خیز حضور اکیپ‌های راهداری در این نقاط ضروریست

توجه به جاده های منتهی به گردشگری بسیار ضروری است/برای کاهش خطر نقاط حادثه‌خیز حضور اکیپ‌های راهداری در این نقاط ضروریست

معاون امور عمرانی استاندار ایلام:
⭕️ توجه به جاده های منتهی به گردشگری بسیار ضروری است/برای کاهش خطر نقاط حادثه‌خیز حضور اکیپ‌های راهداری در این نقاط ضروریست

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام؛ معاون عمرانی استاندار ایلام در راستای ستاد خدمات سفر و بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان های ایلام، بدره و دره شهر با اشاره استقبال ویژه مهمانان نوروزی از مناطق گردشگری استان گفت: نظر به اقبال بسیار گسترده گردشگران نوروزی به شهرستان های هدف گردشگری لزوم توجه بیش از پیش به محورهای مواصلاتی این مناطق با توجه به تردد های بالای خودرو در این محورها بسیار ضروری و پر اهمیت است.

رئیس ستاد سفرهای نوروزی استان گفت: رعایت فاصله ۲۰ کیلومتری استقرار تیم های پلیس راه و همچنین تیم های امدادی و خدمات رسان در سطح جاده های شهرستان های استان می تواند بر کاهش حوادث جاده ای موثر باشد.

معاون عمرانی استاندار ایلام در ادامه خواستار حضور اکیپ های راهداری در نقاط حادثه‌خیز شد و گفت: به منظور جلوگیری از خطراتی که ممکن است در نقاط حادثه‌خیز ایجاد شود با توجه به اینکه زمان لازم فعلآ برای اصلاح این نقاط وجود ندارد راهداری می تواند در این نقاط که تعداد آنها زیاد هم نیست با نصب بنرهای احتیاطی و استقرار تیم هایی با همکاری پلیس راه، اورژانس و هلال احمر اخطار لازم را به رانندگان بدهد.

وی در پایان حضور تیم های پلیس راه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و هلال احمر را در محور ایلام رضایت بخش دانست و گفت: امیدواریم مجموعه تلاش های انجام شده به کاهش تلفات جاده ای منجر شود.

گفتنی است در این بازدید که تعدادی از مسئولان استانی و شهرستان های ایلام، بدره و دره شهر حضور داشتند معاون امور عمرانی از ارگان های خدمات رسان و امدادی چون هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس را  در محورهای یاد شده ... بازدید بعمل آورد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است