استانداری ایلام

استاندار ایلام در کارگروه تنظیم بازار:

تیم های بازرسی از بازار تا پایان تعطیلات شب عید فعال باشند/میوه ی تنظیم بازار شب عید با بالاترین میزان در حال عرضه به مردم است.

تیم های بازرسی از بازار تا پایان تعطیلات شب عید فعال باشند/میوه ی تنظیم بازار شب عید با بالاترین میزان در حال عرضه به مردم است.

‍ ‍ ⭕️ خروج هر گونه مرغ کشتاری از استان ممنوع است ...

استاندار ایلام در کارگروه تنظیم بازار:
✔️ تیم های بازرسی از بازار تا پایان تعطیلات شب عید فعال باشند/میوه ی تنظیم بازار شب عید با بالاترین میزان در حال عرضه به مردم است.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام ؛ دکتر حسن بهرام نیاز روز پنج شنبه ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ در کارگروه تنظیم بازار خواستار فعالیت تیم های بازرسی از بازار در ایام تعطیلات نوروز شد و از توزیع میوه دولتی تنظیم بازار شب عید با بالاترین میزان عرضه در بین مردم خبر داد و گفت: مایحتاج مردم در شب عید تأمین شده است و برای تنظیم بازار ارزاق دولتی در اختیار مردم قرار می گیرد  و میوه ی دولتی تنظیم بازار شب عید با بالاترین میزان عرضه در اختیار مردم قرار گیرد.

وی همچنین از  توزیع هوشمند کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب عید خبر داد و اظهار داشت:  تلاش اعضای کارگروه تنظیم بازار برای ارائه ارزاق با قیمت مناسب به مردم جای تقدیر دارد و در این زمینه استمرار فعالیت ها را تا ماه رمضان خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در استان  یکی از نیازهای اساسی استان را صنعت بسته بندی دانست و افزود:  این حلقه ی مفقوده در استان دیده می شود و باید با برنامه ریزی و سیاست گذاری در سال آتی نسبت به رفع آن اقدام کنیم و واحدهایی را در این خصوص فعال نماییم.

استاندار ایلام در پایان این جلسه با اشاره به مصوبات این نشست خاطر نشان کرد: خروج هر گونه مرغ کشتاری از استان ممنوع است و نیروی انتظامی در این زمینه پایش داشته باشند و در صورت مشاهده برخورد کنند،  همچنین بر خروج کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان هم نظارت صورت گیرد،  تیم بازرسی ادارات باید در بازار حضور داشته باشند و تا پایان تعطیلات گشت ها فعال باشد و کشیک دستگاهها نیز برقرار باشد.

دکتر بهرام نیا در ادامه گفت: تیم اقتصادی استانداری هم فعال است و به صورت روزانه فعالیت های بازار را رصد می کند،  بحث قیمت  کالاهای اساسی را از طریق صدا و سیما و رسانه های استان برای مردم اطلاع رسانی کنید و در صورت بروز تخلف حتما پیگیری های لازم صورت گیرد.

وی افزود: کشتارگاهها در ایام نوروز فقط یک روز مجوز تعطیلی دارند ، نیروی انتظامی با کارگروه تنظیم بازار در زمان توزیع میوه ی شب عید و دیگر اقلام همکاری نماید.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است