استانداری ایلام

حرکت ماندگار استاندار ایلام در تکریم اصحاب رسانه:

دیدار نماینده عالی دولت با خانواده خبرنگاران فقید عرصه رسانه استان

دیدار نماینده عالی دولت با خانواده خبرنگاران فقید عرصه رسانه استان

‍ ⭕️ حرکت ماندگار استاندار ایلام در تکریم اصحاب رسانه:
✔️دیدار نماینده عالی دولت با خانواده خبرنگاران فقید عرصه رسانه استان

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در آستانه نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف با خانواده خبرنگاران فقید حاج پژمان مهدوی فر و حاج سامی شهبازی دیدار کرد.

استاندار ایلام در این دیدارها ضمن تجلیل از جایگاه خطیر خبرنگاران و اصحاب رسانه در آگاه سازی جامعه اظهار داشت: امروز اصحاب قلم و رسانه بعنوان نمایندگان افکار عمومی نقشی مهم و بی بدیلی در سنگر اطلاع رسانی و مطالبه گری جامعه دارند.

وی در ادامه گفت: در مدتی که کشور درگیر بیماری کرونا بود اهمیت نقش رسانه ها به خوبی نمود پیدا کرد و آنها در امر اطلاع رسانی به موقع و آگاه سازی مردم نقش کلیدی و محوری داشتند.

دکتر بهرام نیا با اشاره به نقش دلسوزانه و متعهدانه این دو خبرنگار فقید در ستاد مقابله با کرونای استان گفت: این عزیزان که از چهره های برجسته رسانه ای استان بودند که سالها در راه مطالبه گری مردم استان تلاش کردند و سعی شان بر این بوده که بتوانند با انعکاس مطالبات مردم به مسئولین به وظیفه رسانه ای و اخلاقی خود به خوبی عمل کنند.

وی افزود: مرحوم مهدوی فر و شهبازی دارای خصایص و ویژگیهای برجسته ای چون صداقت، وجدان و تعهد کاری در عرصه خبر و رسانه‌ی استان بودند و برای همیشه به عنوان الگو در این عرصه تاثیر گذار باقی خواهند ماند.

🗓 | چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است