استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار مدیرکل و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از ائمه موقت جمعه شهرستان های استان:

نقش ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی در جهاد تبیین مهم و حائز اهمیت است/رعایت شعائر اسلامی در دستگاه های اجرایی باید مشهود باشد

نقش ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی در جهاد تبیین مهم و حائز اهمیت است/رعایت شعائر اسلامی در دستگاه های اجرایی باید مشهود باشد

‍ ⭕️ در مجموعه تبلیغات اسلامی استان تحول صورت گرفته است ...

استاندار ایلام در دیدار مدیرکل و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از ائمه موقت جمعه شهرستان های استان:
✔️ نقش ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی در جهاد تبیین مهم و حائز اهمیت است/رعایت شعائر اسلامی در دستگاه های اجرایی باید مشهود باشد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ در دیدار با مدیرکل و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی ایلام که به همراه جمعی از ائمه موقت جمعه شهرستان های استان برگزار شد با ذکر اینکه در ادارات باید مظاهر و شعائر اسلامی به وضوح مشخص و مشهود باشد، اظهار داشت: یکی از مسایلی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد، رعایت پوشش بوده و این مساله تنها محدود به کارکنان دستگاه های دولتی نبوده بلکه همه سازمان ها اعم از خصوصی و دولتی ملزم به رعایت قانون در این زمینه هستند.

وی همچنین بر رعایت اقامه نماز بصورت جماعات در کلیه دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید در این زمینه اهتمام داشته و زمینه اقامه نماز بصورت جماعت را فراهم کنند.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین نقش ائمه جمعه و تبلیغات اسلامی در این مهم را حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان، پیشرفت های خوبی در زمینه های گوناگون داشته است لذا وظیفه همه ماست تا توفیقات نظام را برای مردم تبیین کنیم که در این زمینه نقش ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی در مقابله با سیاه‌نمایی‌های دشمن بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با تقدیر از خدمات مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی ایلام یادآور شد: تحولی جدی در مجموعه تبلیغات اسلامی استان ایلام در مقایسه با قبل صورت گرفته و کارها و اقدام های اثرگذاری انجام شده است.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که یکی از مطالبات مردم به ویژه روستاهای این استان کمبود مبلغ است، ادامه داد: خوشبختانه اقدام هایی برای رفع این مشکل انجام شده که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان و تلاش برای هجمه های غیر نظامی علیه این کشور اضافه کرد: برنامه های مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا نیاز امروز جوانان جامعه بوده و باید این حمله ها را با برنامه های فرهنگی و دینی خنثی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این دیدار گفت: این سازمان سعی داشته در طول ۳۰ سال گذشته از تاسیس تاکنون به روز تر شود.

حجت الاسلام محمدعلی نجفی افزود: این مجموعه  به مردمی سازی تبلیغ معتقد است چرا که همه دغدغه مندان دین از این طریق مبلغ دین شده و پیشرفت حاصل می شود.

وی با ذکر اینکه وقتی کار به‌صورت مشارکتی با مردم پیشرفت کند، اقدام ها خیلی سازنده می شود، گفت: به عنوان نمونه در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی اتاق عملیات در هر شهرستان ایجاد شد و با مشارکت خود مردم کار پیش رفت.

🗓 | چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است