استانداری ایلام

‍ امام جمعه ایلام در دیدار مدیر و مجموعه پرسنل روابط عمومی استانداری ایلام:

روابط عمومی آینه تمام نمای دستگاه های اجرایی است/ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه و استفاده از ظرفیت آنان مهم ترین وظایف روابط عمومی است:

روابط عمومی آینه تمام نمای دستگاه های اجرایی است/ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه و استفاده از ظرفیت آنان مهم ترین وظایف روابط عمومی است:

‍ امام جمعه ایلام در دیدار مدیر و مجموعه پرسنل روابط عمومی استانداری ایلام:
📎روابط عمومی آینه تمام نمای دستگاه های اجرایی است/ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه و استفاده از ظرفیت آنان مهم ترین وظایف روابط عمومی است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حجت الاسلام و المسلمین دکتر اله نور کریمی تبار روز سه شنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ در دیدار با مدیر و کارکنان روابط عمومی استانداری ایلام، روابط عمومی را آینه نمای دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت: سرعت، دقت و اشراف برای مسایل روز از مهم ترین ویژگی این واحد است.

وی در ادامه گفت: روابط عمومی نقش بسیار مهمی در انعکاس عملکرد هر دستگاه اجرایی دارد و هر قدر این واحد وظیفه خود را بخوبی ایفا کند دستگاه اجرایی در پیشبرد برنامه ها موفق است.

وی افزود: ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه و استفاده از ظرفیت آنان مهم ترین وظایف روابط عمومی است که باید در دستور کار قرار دهد.

حجت السلام والمسلمین کریمی تبار تاکید کرد. تمجید و انتقاد از یک دستگاه ها اجرایی باید برای مدیر هر روابط عمومی برابر باشد و هر انتقادی را باید فرصتی برای رفع نقاط ضعف دستگاه اجرایی متبوع خود بداند.

امام جمعه ایلام بیان داشت: روابط عمومی باید واقعیت و دردهای مردم را به مدیران آن دستگاه منعکس کند و در مقابل نیز عملکرد دستگاه و خدمات مدیران را بطور صریح و شفاف به اطلاع مردم برساند.

امام جمعه ایلام گفت: اگر انسان به دنبال مسوولیت به عنوان یک امانت است باید به روابط عمومی اهمیت دهد.

وی افزود: در کشور در حال حاضر شفافیت اخبار و اطلاعات بسیار ضرورت دارد و اگر به دستاوردهای نظام و دستگاه ها بموقع اطلاع رسانی نشود ممکن است مردم تحریف شده آن را دریافت کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام نیز در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از نقش محوری امام جمعه
ایلام در حفظ وحدت و همدلی در استان، با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی در تنویر افکار عمومی گفت: فلسفه وجودی روابط عمومی هر دستگاه اجرایی، در حوزه آگاهی بخشی و مطالبه گری برای خواسته های به حق و مشروع مردم و اطلاع رسانی صحیح و دقیق عملکرد دولت به مردم است.

محمد صحرایی افزود: روابط عمومی ها رابط بین مسوولان و مردم هستند و هر قدر این ارتباط تنگاتنگ باشد به طور قطع روابط عمومی نقش خوب و محوری خود را به خوبی ایفا خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام بیان داشت: باید صادقانه تلاش کنیم که دستاوردهای دولت و نظام را بدون کم و کاست به مردم انتقال دهیم و اگر این مهم به خوبی انجام شود مردم بهترین قضاوت را درباره عملکرد دولت و نظام خواهند داشت.

وی با بیان اینکه واحد روابط عمومی علاوه بر انعکاس خدمات دولت باید خواسته ها و مطالبات مردم را نیز انعکاس دهد، افزود: روابط عمومی استانداری ضمن اینکه نقش سخنگوی دولت در استان را به عهده دارد، باید دیدگاه های مردم را به دولت نیز انتقال دهد.

صحرایی اضافه کرد: در مدیریت جدید این واحد، تمامی انتقادات و پیشنهادات مردم را خدمت استاندار محترم که نماینده عالی دولت در استان است انتقال می دهیم و دستوراتی را که در این خصوص ارائه می دهند برای مشکلات و مسائل مردم پیگیری می شود و این اقدامات نیز به مردم انعکاس داده می شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام، روابط عمومی را وکیل مدافع سازمان در بیرون و مدعی العموم مردم در درون سازمان دانست و گفت: دولت آیت الله رئیسی با شعار کار و کرامت آمده است و در این راستا نقش روابط عمومی سیاستگزاری در این مسیر است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است