استانداری ایلام

‍ معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

موضوع پدافند غیرعامل بایست جدی گرفته شود/اجرای مانور و رزمایش های مختلف در دستور کار پدافند غیرعامل قرار گیرد

موضوع پدافند غیرعامل بایست جدی گرفته شود/اجرای مانور و رزمایش های مختلف در دستور کار پدافند غیرعامل قرار گیرد

‍ معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:
⭕️ موضوع پدافند غیرعامل بایست جدی گرفته شود/اجرای مانور و رزمایش های مختلف در دستور کار پدافند غیرعامل قرار گیرد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد سبحان حسنی در نشست شورای پدافند غیرعامل استان ایلام با عنوان این مطلب که چند سال است بحث پدافند غیرعامل از طرف مقام معظم رهبری و دولت و سازمان پدافند غیرعامل کشور مورد توجه قرار گرفته و دلیل این توجه ویژه هم به لحاظ تهدیداتی است که در حوزه‌های مختلف متوجه کشور ما است.

وی در ادامه گفت: برای کاهش دادن و به صفر رساندن این تهدیدها لازم است هزینه‌هایی را در زمینه پدافند غیرعامل داشته باشیم و زیرساخت‌های لازم را ایجاد کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام موضوع پدافند غیرعامل را یک بحث جدی و با اهمیت عنوان کرد و گفت: موضوع پدافند غیرعامل را خصوصاً در حوزه افتا که بسیاری از تهدیدات ما را در حوزه سایبری دنبال می کنند باید جدی گرفت.

وی در ادامه با تاکید بر رعایت دستورالعمل جدید کارگروه های ذیل شورای پدافند غیر عامل گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل به عنوان یک سند بالادستی و به عنوان نقشه راه در حوزه پدافند غیر عامل ابلاغ شده است، لذا روسای کارگروه‌های تخصصی این طرح مهم را ملاک عمل خود قرار دهند.

حسنی با تاکید بر برگزاری منظم جلسات کارگروه افزود: روسای کارگروه‌ها آموزش را سرلوحه کار خود قرار دهند و در سال آینده و در حوزه تخصصی برای مدیران و کارشناسان برنامه‌ریزی لازم بعمل آورند.

وی افزود: همچنین در فرصت باقی مانده تا پایان سال مالی اداراتی که از ظرفیت بند (ی) تبصره ۲۰ قانون بودجه استفاده نکرده‌اند پیگیری های لازم را به عمل آورند.

معاون استاندار ایلام از کارگروه ها خواست تا برای سال آینده اجرای رزمایش را در دستور کار خود قرار دهند و گفت: با توجه به اهمیت حوزه سایبری تاکید می شود مدیران دستگاه‌های اجرایی آموزش کارشناسان فناوری بخصوص در حوزه امنیت را مد نظر قرار داده و امکانات لازم برای اجرای طرح‌های امن سازی فناوری را در اختیار مدیران و فناوری قرار دهند.

وی در پایان با تاکید بر برنامه ریزی و نظارت کافی کارگروه های زیستی و امنیت غذایی در ایام نوروز خاطرنشان کرد: فرمانداران جلسات شورای پدافند غیرعامل شهرستان ها را منظم برگزار نمایند و تهدیدات احتمالی در حوزه شهرستان‌ها را رصد و اعلام نمایند.

🗓 | سه‌شنبه ۲۴ اسفند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است