استانداری ایلام

استاندار ایلام

رعایت استاندارد باید در جامعه نهادینه شود/بحث استاندارد در زمینه مصالح ساختمانی جدی گرفته شود

رعایت استاندارد باید در جامعه نهادینه شود/بحث استاندارد در زمینه مصالح ساختمانی جدی گرفته شود

‍ استاندار ایلام:
⭕️ رعایت استاندارد باید در جامعه نهادینه شود/بحث استاندارد در زمینه مصالح ساختمانی جدی گرفته شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز سه شنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ در نشست شورای استاندارد با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت تنها منجی عالم بشریت بر لزوم نهادینه شدن رعایت استاندارد در جامعه بعنوان یک ضرورت مهم تاکید کرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی استان باید در این راستا با اداره کل استاندارد استان همکاری کنند.

وی در ادامه گفت: استاندارد بعنوان یک موضوع مهم و حیاتی در زندگی فردی و اجتماعی  باید در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: استاندارد دایره التمعارفی از همه علوم است که به عنوان یک پشتیبان برای هر فرد در جامعه است.

استاندار ایلام ادامه داد: استاندارد یک پشتیبانی کننده برای مردم است‌.

وی افزود: هر کسی در علمی تخصص و تجربه دارد و صاحب نظر است ولی در بقیه علوم نیاز به حامی و تکیه گاه داریم که آن استاندارد است که در قالب سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی تعریف شده است.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که باید استاندارد را نصب العین قرار دهیم، تاکید کرد: از مدیران محترم انتظار داریم که استاندارد را به عنوان یکی از الزامات اداری خود نصب العین قرار دهند.
 
استاندار ایلام اضافه کرد: استاندارد هم در واقع برای نشاط ما و سلامتی و زندگی توأم با رفاه و نشاط و سلامتی تشکیل شده است که بخشی از آن  مربوط به تغذیه است.

دکتر بهرام نیا بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی باید نسبت به نظارت بر آلاینده ها متناسب با استاندارد های مربوطه نظارت داشته باشد تا کشاورزان متحمل ضرر و زیان نشوند.

وی با تاکید بر لزوم  استانداردهای ساختمانی بعنوان یک ضرورت گفت:  زمانی که نقشه یک ساختمان تهیه می شود و شهرداری براساس سهمیه بندی به مهندس ناظر کار را واگذار می کند و او موظف است گزارش های مرحله ای به شهرداری و نظام مهندسی ارسال کند که در تمامی این مراحل به استانداردها اشاره می شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: تا زمانی که سازنده آسانسور استاندارد ها را رعایت نکند و گواهی لازم را کسب نکند مهندس ناظر حق تأیید ندارد.

گفتنی است که در این نشست مصوب شد براساس آیین نامه باید با ناظر خاطی در خصوص عدم رعایت استانداردها برخورد شود.

🗓 | سه‌شنبه ۲۴ اسفند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است