استانداری ایلام

استاندار ایلام در مراسم اکران فیلم مستطیل قرمز:

مستطیل قرمز گام اول در شناساندن حادثه زمین فوتبال چوار است/لازم است تندیس یادبود شهدای زمین فوتبال چوار بعنوان نماد ایثار و فداکاری و حریت و آزادگی در استان ساخته شود.

مستطیل قرمز گام اول در شناساندن حادثه زمین فوتبال چوار است/لازم است تندیس یادبود شهدای زمین فوتبال چوار بعنوان نماد ایثار و فداکاری و حریت و آزادگی در استان ساخته شود.

‍ #استاندار_ایلام در مراسم اکران فیلم مستطیل قرمز:
⭕️ مستطیل قرمز گام اول در شناساندن حادثه زمین فوتبال چوار است/لازم است تندیس یادبود شهدای زمین فوتبال چوار بعنوان نماد ایثار و فداکاری و حریت و آزادگی در استان ساخته شود.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا شامگاه چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ در مراسم اکران فیلم مستطیل قرمز که در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حادثه زمین فوتبال چوار، گفت: به گفته معظم له این حادثه نه تنها می بایست در سطح جهان مطرح می شد اما حتی در سطح کشورمان هنوز ناشناخته است!

وی در ادامه ضمن تشکر از برادران صیدخانی برای تهیه و تدوین فیلم مستطیل قرمز گفت: مستقل قرمز یادآور صحنه خونبار و کم نظیر جنایت جنایتکاران در تاریخ است.

وی افزود: این فیلم گام اول و نخست برای شناساندن این صحنه دردناک در بین عموم مردم است و انشاءالله بایست در ادامه نسبت به تبیین موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در این دیار بیشتر پرداخته شود.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که دشمنان این آب و خاک ضد بشریت هستند، اضافه کرد: یک نمونه از آثار ظلم و جنایات آنها همین حادثه غم انگیز است که کام مردم استان و کشور را تلخ کرد.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که بایست از همه ظرفیت های استان برای اطلاع رسانی این فاجعه غم بار در سطح بین المللی استفاده شود، اضافه کرد: این واقعه از نظر مقام معظم رهبری نیاز به همدلی و همراهی همه ظرفیت ها در سطح ملی دارد و انشاءالله در این سطح بدان پرداخته شود.

دکتر بهرام نیا در ادامه گفت: بایست همه امکانات در سطح کشور برای گرامی داشت یاد و خاطره این شهدای عزیز بسیج شود.

وی در ادامه گفت: لازم است تندیس یادبود شهدای زمین فوتبال چوار بعنوان نماد ایثار و فداکاری و حریت و آزادگی در استان ساخته شود.

وی افزود: این یادمان می تواند ضمن اینکه یادآور جنایات فجیع ایادی شرک و کفر باشد، نشان و سندی از مظلومیت ایلامیان در دوران دفاع مقدس قلمداد شود.

🗓 | چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است