استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با مشاورین شرکت سرمایه گذاری چینی:

ایلام بهشت سرمایه گذاران است/بروکراسی اداری از سر راه سرمایه گذاران برداشته می شود

ایلام بهشت سرمایه گذاران است/بروکراسی اداری از سر راه سرمایه گذاران برداشته می شود

‍ #‍ استاندار_ایلام در دیدار با مشاورین شرکت سرمایه گذاری چینی:
⭕️ ایلام بهشت سرمایه گذاران است/بروکراسی اداری از سر راه سرمایه گذاران برداشته می شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ در دیدار با مشاورین شرکت سرمایه گذاری چینی جهت سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی پتروشیمی در استان با عنوان این مطلب که امروز ایلام از ظرفیت های مهم و عمده ای در حوزه انرژی برای سرمایه‌گذاری برخودار است گفت: در این شرایط از سرمایه‌گذاری در استان بطور ویژه استقبال می کنیم و در این راستا همه دستگاه‌ها نیز موظف به همکاری هستند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت پارک پروپیلن که شامل ۹۲ کارخانه با حدود ۴ هزار نفر اشتغال زایی مستقیم، اظهار داشت: این پروژه مهم جزو مصوبات سفر ریاست جمهور به استان ایلام نیز هست و از مهمترین فرصت های سرمایه گذاری در استان است.

وی افزود: استان ایلام در دیگر حوزه ها از جمله در بخش های آب و خاک و کشاورزی، مرز، گردشگری و ... دارای ظرفیت های عمده و بی بدیلی برای سرمایه‌گذاران است.

استاندار ایلام ظرفیت ایلام در حوزه سرمایه‌گذاری را متفاوت با دیگر استان‌های کشور دانست و گفت: دستری به منابع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی، مرز، آب و خاک و کشاورزی، منابع طبیعی خدادادی فراوان و ... ایلام را به بهشتی برای سرمایه‌گذاران مبدل ساخته است.

دکتر بهرام نیا یکی دیگر از ظرفیت های مهم و بالقوه استان ایلام برای سرمایه‌گذاران را در حوزه مرز تجاری و زیارتی عنوان کرد و گفت: وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق ظرفیت های عمده ای برای کار تجاری و بازرگانی فراهم نموده است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه این استان هرساله میزبان قریب ۶۵ درصد زوار به عتبات عالیات است فرصت های مهمی در حوزه گردشگری سلامت و ... در دسترس قرار داده است.

استاندار ایلام در پایان تاکید کرد: مدیریت ارشد استان در موضوع سرمایه‌گذاری بسیار حساس است و در این زمینه علاوه بر تسهیلات لازم بروکراسی اداری نیز از سر راه سرمایه گذاران برداشته می شود.

🗓 | چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است