استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام:

مرکز قرنطینه اتباع و مهاجرین خارجی در مرز مهران دایر می شود

مرکز قرنطینه اتباع و مهاجرین خارجی در مرز مهران دایر می شود

‍ ⭕️ دیدار نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل با معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام: 
✔️ مرکز قرنطینه اتباع و مهاجرین خارجی در مرز مهران دایر می شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، صبح امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ مراد مرادوف نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل با محمد سبحان حسنی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام دیدار و گفتگو کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در این نشست با اشاره به اینکه تردد قسمت اعظم جمعیت اتباع و مهاجرین خارجی کشور به عراق از طریق مرز مهران انجام می گیرد، گفت: لذا برای بحث قرنطینه در این شرایط کرونایی و ارائه خدمات اتباع خارجی که معمولا از اقشار ضعیف هم هستند در نظر داریم یک مرکز قرنطینه را در مرز مهران راه اندازی بکنیم.

وی در ادامه گفت: دایر شدن این مرکز به ویژه در شرایط کرونایی و ایام اوج تردد مرز مهران برای خدمات دهی به اتباع خارجی می تواند بازتاب مثبت جهانی داشته باشد.

حسنی در ادامه ضمن تشکر از کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل به خاطر اختصاص دستگاه دیالیز و فریز کرونا به استان گفت: انتظار داریم در بحث اقشار آسیب‌پذیر اتباع و مهاجرین خارجی کمک های که می توانند به گروه هدف ارائه دهند تداوم داشته باشد و از این بابت تشکر می کنیم.  

در ادامه این نشست مراد مرادوف نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل از اعلام حضور در ایلام ابراز خوشحالی کرد و گفت: ایلام به خاطر اینکه یک استان مرزی مهم هست ماموریت های سازمان ملل مورد توجه است و به همین دلیل از استانداری ایلام به خاطر فراهم ساختن این دیدار و بازدید تشکر می کنیم. 

وی افزود: کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل بیش از ۴۰ سال است در ایران خدمات رسانی می کند و رابطه بسیار نزدیک و صمیمانه ای با مسئولان کشور در این حوزه داشته است.

افتتاح پایگاه سلامت اتباع و مهاجرین خارجی در ایلام و بازدید از مجتمع تحصیلی ۱۲ کلاسه شهید کشوری (سرطاف) با حضور محمد سبحان حسنی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و مجموعه مسئولان استانی

♦️ پایگاه سلامت اتباع و مهاجرین خارجی با اعتباری معادل یک میلیارد و صد میلیون تومان و  مجتمع تحصیلی ۱۲ کلاسه شهید کشوری (سرطاف) با اعتباری معادل نه میلیارد و پنج میلیون تومان در این حوزه ساخته شده است دو بازدیدی بودن که در پایان جلسه با حضور محمد سبحان حسنی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و مجموعه مسئولان استانی صورت گرفت .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است