استانداری ایلام

با پیگیری استاندار اتفاق افتاد

خیرین حوزه سلامت در استان ایلام بیمارستان می سازند

خیرین حوزه سلامت در استان ایلام بیمارستان می سازند


✔️ خیرین حوزه سلامت در استان ایلام بیمارستان می سازند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا صبح امروز دوشنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۰ در ادامه رایزنی های خود در مرکز این بار با گروه خیرین مرهم دیدار کرد و مشارکت آنان را برای ساخت بیمارستان در استان جلب نمود.

استاندار ایلام در این دیدار با اشاره به ظرفیت های مهم استان در حوزه گردشگری سلامت گفت: امروز ایلام به واسطه اینکه در مسیر عتبات عالیات قرار گرفته، هرساله شاهد تردد میلیون ها زائر است و در این راستا نیازمند ایجاد و ترمیم زیرساخت ها در حوزه های مختلف به ویژه در بخش سلامت هستیم.

دکتر بهرام نیا ضمن تقدیر از اعلام آمادگی گروه خیرین مرهم برای ساخت بیمارستان در استان گفت: این بیمارستان در دو فاز عمومی و تخصصی ساخته می شود.  

در ادامه دکتر حمیدرضا علیزاده سرپرست موسسه خیریه مرهم و عضو هیئت علمی دانشگاه و فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی با استقبال از درخواست استاندار ایلام برای مشارکت در ساخت بیمارستان در استان گفت: این بیمارستان به قصد خدمات دهی به مردم استان، زوار و گردشگران حوزه سلامت در دو فاز عمومی و تخصصی (جراحی پلاستیک، ناهنجاری های صورت و ...) ساخته می شود. 

معاون بیمارستان سوختگی شهید مطهری تهران در ادامه گفت: به خاطر محرومیت ایلام آمادگی داریم پذیرش بیماران این استان را خارج از نوبت و بصورت فوری پذیرش نمائیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است