استانداری ایلام

استاندار ایلام

با همه وجود در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می کنیم/ نیازمند اعتبارات ملی برای ساخت یادمان های شهدا در استان هستیم

با همه وجود در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می کنیم/ نیازمند اعتبارات ملی برای ساخت یادمان های شهدا در استان هستیم

⭕️ اختصاص ۵ میلیارد تومان به ساخت یادمان های شهدا در استان ایلام ...

#استاندار_ایلام:
📎با همه وجود در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می کنیم/ نیازمند اعتبارات ملی برای ساخت یادمان های شهدا در استان هستیم

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا عصر امروز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در نشست ستاد پشتیبانی از راهیان نور و یادمان های دفاع مقدس که با حضور سردار مطهری رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور و مجموعه اعضاء استانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از مجموعه دست اندرکاران راهیان نور گفت: اینجا لازم است از فرماندهی محترم سپاه استان و مجموعه سپاه و بسیج استان و تمام گروه ها، نهادها و افرادی که از گذشته تا حال در راستای حفظ و نگه داشت و نشر فرهنگ ایثار و شهادت با ایجاد زیرساخت یادمان های شهدا و راهیان نور اقدام کرده اند، صمیمانه تشکر کنم. 

وی در ادامه گفت: انشاءالله استان با همه ظرفیت های در اختیار و ظرفیت های ملی بتوانیم یادمان های شهدا را در شأن و منزلت شهدا و این مردم شهید پرور ایجاد کنیم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری در مورد استان ایلام گفت: از نگاه معظم له مردم استان ایلام مظهر همه خوبی هاست و ما هم بایست با همه وجود در این مسیر والا در جهت ساخت یادمان های شهدا و نشر ارزش های دفاع مقدس حرکت کنیم.

وی با عنوان این مطلب که استان ایلام یک گنجینه ارزشمند از دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: علی رغم کارهای خوب انجام شده اما لازم است بیشتر قدر این سرزمین مقدس شناخته بشود.

دکتر بهرام نیا در راستای بالفعل کردن ظرفیت ها مهم استان در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: در این راستا باید از همه ظرفیت ها متناسب با توان استان استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: دو یادمان قلاویزان و شرهانی بعلاوه ۷ یادمان دیگر کارکرد فراملی دارند و در این زمینه نیازمند ساری و جاری شدن اعتبارات ملی به سمت استان هستیم.

وی افزود: البته همه مجموعه دست اندرکاران استان وظیفه داریم در این راستا تلاش کنیم اما اعتبارات استانی کم برخوردار چون ایلام برای این موضوع کافی نیست و لازم است در حوزه ملی به این مهم توجه کافی شود.

رئیس ستاد راهیان نور استان در ادامه با عنوان این مطلب که ایجاد زیرساخت های یادمان شهدا و دفاع مقدس در ایلام برای استفاده در سطح ملی و فراملی برای گردشگران مذهبی، طبیعت گردی و دفاع مقدس‌ است، اضافه کرد: استان ایلام گرانیگاه و قبله گاه همه دلدادگان به عتبات عالیات، نظام و مملکت است اما به علت کم برخوردار بودن استان نمی توانیم پاسخگویی تمام نیاز گردشگران در حوزه های مختلف باشیم و برای این مهم نیازمند توجه در ابعاد ملی به این ظرفیت مهم و عظیم هستیم.

 استاندار ایلام در پایان از همه ادارات کل و فرمانداران استان خواست که همه ظرفیت و توان خود را در راستای ساخت یادمان شهدا و تبلور فرهنگ ایثار و شهادت در طبق اخلاص بگذارند و دین خود را ادا کنند.

وی با اعلام این خبر که در راستای ساخت یادمان های شهدا مبلغ ۵ میلیارد تومان اختصاص می دهیم، تاکید کرد: انشاءالله با اختصاص اعتبارات ملی شاهد شکوفایی یادمان های شهدا و راهیان نور در استان ایلام باشیم.

🗓 | شنبه ۳۰ بهمن 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است