استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا:

مدارس و آموزشگاه های آزاد استان یک هفته دیگر بصورت مجازی برگزار می شود/مدارس عشایر و روستایی زیر ۵۰ نفر بصورت حضوری تشکیل شود

مدارس و آموزشگاه های آزاد استان یک هفته دیگر بصورت مجازی برگزار می شود/مدارس عشایر و روستایی زیر ۵۰ نفر بصورت حضوری تشکیل شود

استاندار ایلام در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا:
📎 مدارس و آموزشگاه های آزاد استان یک هفته دیگر بصورت مجازی برگزار می شود/مدارس عشایر و روستایی زیر ۵۰ نفر بصورت حضوری تشکیل شود/تعیین تکلیف مهد کودک ها به عهده شورای مدارس باشد/انجمن اولیاء در جهت ترغیب واکسن دانش آموزان دست بکار شوند/دورکاری فقط برای مادران باردار اجرایی می شود 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا ظهر امروز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در یکصد و یازدهمین جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با اشاره به مصوبه ستاد کرونای استان گفت: به خاطر شرایط حاد کرونایی در استان مدارس و آموزشگاه‌های آزاد به مدت یک هفته و تا شنبه آینده فعالیت خود را به صورت مجازی و از بستر شاد پیگیری می کنند.

وی افزود: اما مدارس عشایر و روستاها زیر ۵۰ دانش آموز بصورت حضوری فعالیت داشته باشند و وضعیت مهد کودک ها نیز توسط شورای مدارس تعیین تکلیف می شود.

استاندار ایلام در ادامه اظهار داشت: در این بازه زمانی لازم است عوامل اجرایی در مدارس برای رفع مشکل حضور داشته باشند.

وی در ادامه خواستار ترغیب انجمن اولیاء برای تزریق واکسن توسط دانش آموزان شد و گفت: مدارس این برنامه مهم را از طریق مقتضی با رعایت کامل پرتکل های بهداشتی در دستور کار قرار دهند.

رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص دورکاری کارمندان گفت: تنها برای مادران باردار و فرزندان زیر ۵ سال از دورکاری استفاده می‌شود.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که هرگونه تصمیم گیری در ستاد کرونای استان بایست تابع ستاد ملی کرونا باشد، افزود: درخصوص دورکاری کارمندان هنوز مجوزی از طرف ستاد ملی صادر نشده است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه هم اکنون در وضعیت کرونای ادارات شرایط حادی نداریم، گفت: بنابراین، دورکاری کارمندان ضروری به نظر نمی رسد اما رعایت پرتکل‌های بهداشتی لازم است و بایست اجرایی شود.

وی در  ادامه در راستای تزریق واکسیناسیون خواستار فعال شدن سالن نشاط‌ با همکاری سپاه و تربیت بدنی شد و گفت: البته اینجا لازم است از بهداری و بهداشت سپاه که رتبه اول کشور کسب کرده تشکر کنم و این موفقیت را به همه این عزیزان تبریک بگویم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به پایان سال و نیاز مردم به مایحتاج عمومی گفت: در این شرایط با حضور مردم در میادین و بازار تراکم ایجاد می شود که بایست مدیریت شود.

وی افزود: در این راستا شهرداری ها در سطح شهرستان ها غرفه هایی را در قالب بازارچه های کوچک به همین منظور و با رعایت پرتکل های بهداشتی ایجاد کنند که این مهم می تواند هم برای مدیریت کرونا و هم برای مدیریت بازار موثر و مفید باشد.

🗓 | شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است