استانداری ایلام

استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان بدره به مزار شهدای این شهر رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان بدره به مزار شهدای این شهر رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان بدره به مزار شهدای این شهر رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

🔹استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان بدره به مزار شهدای این شهر رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا صبح امروز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر به اتفاق معاونین و جمعی از مدیران استانی به شهرستان بدره سفر کرد و در بدو ورود به این شهرستان به مزار شهدا رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

استاندار ایلام در این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهداست و همه وظیفه داریم از این درخت تنومند پاسداری کنیم.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که مردمان این دیار چه در دوران دفاع مقدس و چه اکنون که میزبان زائران عتبات عالیات هستند در قبله گاه و گرانیگاه همه مردم ایران قرار دارند، اضافه کرد: در دوره ای که مسئولیت معاونت سیاسی استانداری ایلام بر عهده داشتم ارتقاء بخش بدره به شهرستان پیگیری و به سرانجام رسید.

وی در ادامه گفت: هرگز مردم داری و مهمان نوازی مردمان این خطه را فراموش نمی‌کنم که علیرغم کاستی ها و نارسایی ها با همه بضاعت خود به استقبال مسئولان می‌آمدند و از تبدیل شدن بدره به شهرستان خوشحال بودند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه با گذشته ۸ سال از تبدیل شدن بدر به شهرستان هنوز این خطه با کاستی های زیادی مواجه است، اظهار داشت: امیدواریم با کمک تمام دلسوزان موثرین و مدیران استان با همه ظرفیت ها بتوانیم این دیار را به سمت توسعه سوق دهیم.

وی در ادامه تراز فرهنگی اجتماعی دینی مذهبی و غیرت عشایری مردم این منطقه زبانزد خاص و عام دانست و گفت: امیدواریم به گونه‌ای عمل نماییم تا زیرساخت‌های این دیار نیز به تراز فرهنگی و اجتماعی مردمان آن نزدیک کنیم.

دکتر بهرام نیا در پایان در خصوص چینش مدیران در دولت جدید گفت: در این خصوص نسبت به سایر نقاط کشور جلوتر و موفق تر عمل کرده‌ایم و حداکثر تا یک ماه آینده ترکیب مدیران استان نیز تکمیل خواهد شد.

♦️ افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های دهه مبارک فجر از برنامه های مهم دکتر بهرام نیا استاندار ایلام در سفر یک روزه به شهرستان بدره است.

🗓 | دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است