استانداری ایلام

استاندار ایلام

کارگروه‌های شورای برنامه ریزی و توسعه استان راه اندازی می شود

کارگروه‌های شورای برنامه ریزی و توسعه استان راه اندازی می شود

⭕️ نخبگان به کمک توسعه استان می آیند ...
استاندار ایلام:
✔️ کارگروه‌های شورای برنامه ریزی و توسعه استان راه اندازی می شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا عصر امروز یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان از راه اندازی کارگروه‌های شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد و گفت: در نشستی که با نخبگان و اساتید دانشگاهی استان برگزار کردیم، فرایند ایجاد کارگروه های توسعه ای استان را استارت زدیم.

استاندار ایلام هدف از ایجاد کارگروه های شورای برنامه ریزی و توسعه استان تکمیل حلقه مشورتی برای توسعه استان با حضور نخبگان و صاحب نظران در حوزه های مختلف عنوان کرد و گفت: این کارگروه‌ها در حوزه های مختلف امور زیربنایی، امور اقتصادی، اشتغال، سرمایه گذاری، اجتماعی و فرهنگی و ... فعال می شود.

دکتر بهرام نیا افزود: در این کارگروه‌ها که با حضور نخبگان و اساتید دانشگاهی استان شکل می گیرد افراد در حوزه های تخصصی پیشنهادات خود را ارائه می دهند و ما آنها را در داخل شورای برنامه ریزی و توسعه استان آنهایی که قابلیت اجرایی دارد را مصوب می کنیم.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان در پایان از دبیر شورای استان خواست در مرحله اول کارگروه‌های چهارگانه اقتصادی، زیربنایی، اجتماعی و آموزش را به اعضای شورا و کارگروه ها ابلاغ نماید

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است