استانداری ایلام

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

دستگاه های دولتی باید تسهیل گر و حامی تولید در استان باشند

دستگاه های دولتی باید تسهیل گر و حامی تولید در استان باشند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:
⭕️ دستگاه های دولتی باید تسهیل گر و حامی تولید در استان باشند

🔸 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: دستگاه های دولتی باید تسهیل گر و حامی تولید در استان باشند.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: چرخ تولید جز با همدلی و همراهی دستگاه های اجرایی با تولیدکنندگان، نمی چرخد.

وی با انتقاد از روند طولانی اجرای برخی طرح ها و طولانی شدن پروسه سرمایه گذاری افزود: سنگ اندازی پیش پای مجری طرح و سرمایه گذاران مانع اجرای به موقع طرح ها و هزینه بر بودن آنها می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: طرح نیروگاه برق و فولاد آقای مجیری که قرار بوده هشت سال قبل در منطقه ویژه اقتصادی اجرا شود با وجود وارد کردن ماشین آلات نیازمند همراهی برای اجرایی شده است.

عباسی از دستگاه های مختلف به ویژه امور اراضی استان خواست که با تمدید مهلت سه ساله به این طرح کمک شود تا هرچه سریعتر اجرای آن عملیاتی شود.

وی تاکید کرد: ستاد تسهیل مکانی برای طرح های است که مشمول شرایط خاص هستند و باید با استفاده از ظرفیت قانونی این ستاد برای رفع مشکلات آنها در خود استان تصمیم گیری شود.

♦️ در این نشست مشکل طرح گردشگری آقای شاهماری، مشکل تامین آب کارخانه سیمان ایلام و نیروگاه و کارخانه فولاد آقای مجیری بررسی و تصمیماتی در راستای رفع مشکلات آنها مصوب شد.

🗓 | یکشنبه ۱۰ بهمن ۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است