استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار:

از دولت انقلابی انتظار کار انقلابی و جهادی می رود

از دولت انقلابی انتظار کار انقلابی و جهادی می رود

معاون سیاسی امنیتی استاندار:
از دولت انقلابی انتظار کار انقلابی و جهادی می رود
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت:  انتظارات از دولت انقلابی بسیار بالاست و  انجام کارها به صورت انقلابی و جهادی باید در دستور کار مدیران این دولت باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام ؛ محمدسبحان حسنی روز شنبه نهم بهمن ماه 1400 در نشست با مدیران و مسئولین معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت:  با روی کار آمدن دولت آیت الله ر ئیسی گفتمان ها در حال تغییر است و انتظارات بیشتر شده است .
وی با اشاره به این که  مسئول اجرای سیاست ها و شعارها، دستگاه های اجرایی هستند افزود: ما به عنوان ناظر بر حسن اجرای سیاست های دولت باید برای هر کدام از مجموعه ها و انجام فعالیت ها، پیگیری های لازم را جهت ارائه برنامه کوتاه مدت تا پایان سال صورت دهیم و با شاخص  گذاری در این بازه ی زمانی، برای سال آینده امور را ساماندهی نماییم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام بیان داشت: تعیین مسائل مهم جامعه برای ما بسیار حائز اهمیت و تأثیرگذار است و باید در این مورد از دستگاه های اجرایی مطالبه گری کنیم .

وی با تأکید بر این که  مهمترین مسئله، نیاز مردم است که باید در دستور کار قرار گیرد ابراز داشت:  نباید مسائل لاینحل داشته باشیم و در یک نقطه متوقف شویم و برای مسائل جامعه راهکار ارائه دهیم .
حسنی  ادامه داد: استاندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت به ما امید بسته است چرا که بسیاری از امور به دست ما حل می شود .
وی تأکید کرد : اگر فعالیت ها و اقدامات منجر به نتیجه نشود؛ تأثیرگذار نیست، مردم باید اثر کار ها را ببیند و اگر مردم عملا چیزی را حس نکنند و تغییری را نبینند، دچار یأس و نا امیدی خواهند شد .
وی مدیریت زمان را بسیار مهم دانست و بیان داشت: برای مدیریت زمان خصوصا در جلسات باید عصاره امور و مسائل کارشناسی شده را مطرح کنیم و ما در جلسات وقت انجام کار کارشناسی نداریم بلکه باید تصمیم سازی در جلسات صورت گیرد
وی بر برخورد شدید با تعلل دستگاههای اجرایی تأکید کرد و گفت: کارها را باید در زمان خود و به سرعت انجام داد و برخی امور زمان براست که نیاز است برای آن زمان مشخصی تعیین کرد .
حسنی بیان داشت:  انتظار از مدیران دولت انقلابی بیشتر است و مدیران بار بیشتری را به دوش می کشند و باید  نهایت استفاده از زمان را در دستور کار قرار داد و نظارت بر کار زیرمجموعه را بیشتر مد نظر داشت و برای حل مسائل وقت بیشتری بگذارند.
وی با بیان این که در حال حاضر شرایط بسیار خاصی در کشور وجود دارد، ابراز داشت: وقتی تلاش و فعالیت منجر به نتیجه می شود خستگی کار از تن به در می رود .

🗓 | یکشنبه  ۱۰ بهمن

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است