استانداری ایلام

استاندار ایلاماستاندار ایلام در نشست تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ایوان:

مردمی که به گفتمان جدید رای می دهند قطعا خواهان تغییر هستند و لازمه این تغییر، تشکیل تیم همراه دولت است/ توسعه شهرستان در گرو هم افزایی، تعامل و همکاری همه نیروهاست

مردمی که به گفتمان جدید رای می دهند قطعا خواهان تغییر هستند و لازمه این تغییر، تشکیل تیم همراه دولت است/ توسعه شهرستان در گرو هم افزایی، تعامل و همکاری همه نیروهاست

رسانه ها آیینه تمام نمای توسعه و تحول هستند ...

⚡️استاندار ایلام در نشست تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ایوان:
مردمی که به گفتمان جدید رای می دهند قطعا خواهان تغییر هستند و لازمه این تغییر، تشکیل تیم همراه دولت است/ توسعه شهرستان در گرو هم افزایی، تعامل و همکاری همه نیروهاست

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام حسن بهرام نیا در نشست تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ایوان با بیان اینکه امروز انتخابات یکی از مصادیق بارز دموکراسی است که مردم در آن  نقش مهمی دارند و در فرآیندی دموکراتیک بصورت مسقیم و یا غیر مستقیم از بالاترین مقام تا کارگزاران جز را انتخاب می کنند، اظهار داشت: بی شک امروز مردم انتظار دارند گفتمان جدیدی متفاوت از قبل شکل بگیرد و جامعه را پویا تر و با نشاط نماید.

وی افزود: امروز دولت به انتخاب مردم احترام می گذارد و تغییراتی که انجام می شود در راستای توجه به خواست مردم و تاکید بر گفتمانی است که مردم به آن رای داده اند.

استاندار ایلام با بیان اینکه تغییرات مدیریتی پیش زمینه ای برای کارآمدی سیستم هاست، ابراز داشت: این تغییرات علاوه بر اینکه از روزمرگی جلوگیری می کند باعث تزریق فکر ، اندیشه و گفتمانی جدید به سیستم می شود که باعث پویایی و نشاط بیشتر در جامعه می گردد.

وی با بیان اینکه افرادی که انتخاب می شوند باید منشور و مانیفست دولت را قبول داشته باشند، گفت: مردمی که به گفتمان جدید رای می دهند قطعا خواهان تغییر هستند و لازمه این تغییر، تشکیل تیم همراه دولت از افراد قوی،  شایسته، پاکدست و دارای روحیه جهادی و انقلابی است که مانیفست دولت را قبول دارند، به گونه ای که رضایت مردم نیز جلب شود.

حسن بهرام نیا در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه عمر مدیریت ها هم چهار سال بیشتر نیست و تغییر مدیریت‌ها یک هوای تازه و جریان خون جدیدی را در بدنه جامعه تزریق می کند که منجر به ایجاد نشاط و پویایی جامعه می گردد.

وی با تقدیر از زحمات ۴ ساله اقای سبزی فرماندار سابق ایوان و بیان اینکه ما تنگ نظرانه عمل نمی کنیم، بیان کرد: در دولت قبل افرادی توانمند، دست پاک و متدین وجود دارند که در تلاشیم اگر چه نه در جایگاه حکمرانی ولی در جایگاههایی دیگر از ظرفیت این افراد بهره خواهیم گرفت.
 
استاندار ایلام با بیان اینکه دایره خدمت در نظام جمهوری اسلامی آنقدر وسیع است که هیچکس جای دیگری اشغال نمی کند، خاطر نشان ساخت: هرکس در این دولت روحیه جهادی داشته باشد، انقلابی باشد، فساد ستیز و دست پاک باشد همراه تیم ما خواهد بود.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم برای توسعه استان و برون رفت از شرایط موجود با تدوین برنامه و بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل زمینه آبادانی استان و رضایتمندی مردم را فراهم اوریم.

بهرام نیا در ادامه ضمن معارفه آقای حجت اکبری بعنوان فرماندار جدید گفت: حالا که عرصه دار این شهر نخبه پرور، تاریخی و فرهنگی شده اید ضرورت دارد مردم داری را در سرلوحه کار خود قرار دهید و در جهت ایجاد رضایت عمومی با بهره گیری از شعارهای دولت مردمی با حضور میدانی در بازار و بین مردم امورات را رصد، و نظارت بر بازار، توزیع ارزاق عمومی و مایحتاج مردم خصوصا در آستانه سال جدید را با دقت پیگیری و مشکلات احتمالی را مرتفع نمائید.

 وی در پایان با تاکید بر هم افزایی، تعامل و همکاری در سطح شهرستان از فرماندار جدید خواست با بهره گیری از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محترم، معتمدین و بزرگان، نخبگان و اهل فن و سایر صاحب نظران و رسانه ها که آیینه تمام نمای توسعه و تحول هستند ، زمینه پیشرفت عمران و آبادانی شهرستان را فراهم آورد.

🗓 | دوشنبه ۱۳ دیماه 1400
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است