استانداری ایلام

استاندار ایلام

خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موهبتی الهی است که نصیب انسان های برگزیده می شود/

خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موهبتی الهی است که نصیب انسان های برگزیده می شود/

⚡️استاندار ایلام:
خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موهبتی الهی است که نصیب انسان های برگزیده می شود/ فرمانداران با نظارت بر بازار و پیگیری امورات، پاسخگویی به خواسته های مردمی را در دستور کار قرار دهند/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام حسن بهرام نیا روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ایلام با تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موهبتی الهی است که نصیب انسان های برگزیده می شود.

وی افزود: باید تلاش کرد این فرصت خدمتگزاری منجر به حل مشکلات مردم، ایجاد اشتغال، مهار تورم، رفع بیکاری و حل مشکلات معیشتی مردم و در یک کلام توسعه شهرستان ها در همه حوزه ها شود.

استاندار ایلام با تاکید بر پاسخگویی مسئولان و پیگیری امور مردم از فرماندار جدید شهرستان خواست با نصب العین قرار دادن خدمتگزاری بی منت همواره، نظارت بر بازار در اولویت خود قرار دهد.

بهرام نیا تاکید کرد: فرماندار جدید شهرستان ایلام باید نظارت مداوم و مستمر بر بازار و تنظیم بازار، پاسخگویی دقیق به خواسته های مردمی را در دستور کار قرار دهد.

استاندار ایلام بیان داشت: فردی که دارای تجربه و هم علم و ایمان باشد به مرحله جهاد سازندگی می رسد و سرپرست فرماندار جدید ایلام که از خانواده معظم شهدا بوده همچنین تجربه بالایی دارند.

 بهرام نیا اضافه کرد: باید با تفکر جهادی ضمن استفاده از نیروهای جهادی و متدین و بصورت شبانه روزی تلاش کنیم بخشی از مشکلات و مسائل مردم را برطرف کنیم.

در پایان این آیین استاندار ایلام ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های جوهر نادری فرماندار سابق، عبدالصاحب نادری را بعنوان سرپرست فرمانداری ایلام معرفی کرد.

🗓 | دوشنبه 13 دیماه 1400
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است