استانداری ایلام

استاندار ایلام در جلسه شورای تامین مسکن:

استانداری فصل الخطاب حل مشکلات دستگاههاست/ زیبنده نیست دستگاه‌ها از همدیگر شکایت کنند/

استانداری فصل الخطاب حل مشکلات دستگاههاست/ زیبنده نیست دستگاه‌ها از همدیگر شکایت کنند/

⚡️استاندار ایلام در جلسه شورای تامین مسکن: 

استانداری فصل الخطاب حل مشکلات دستگاههاست/ زیبنده نیست دستگاه‌ها از همدیگر شکایت کنند/ بیشتر ساخت و سازها در بافت فرسوده ایجاد شود/ساماندهی ورودی ها و مسیر های تردد زوار با هدف زیبا سازی مرمت شوند/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام حسن بهرام نیا در نشست شورای تامین مسکن استان با تأکید بر اینکه راه و شهرسازی و سایر دستگاههای متولی در بخش مسکن با برنامه ریزی، پای کار بودن و ارائه تسهیلات ارزان قیمت تلاش کنند، بیشتر ساخت و سازها در مناطق بافت فرسوده انجام گیرد تا ضمن ترمیم فضای کالبدی قدیمی، زیبا سازی شهرها هم در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه استان ایلام در کریدور اربعین قرار گرفته و ساماندهی ورودی ها و مسیر های تردد زوار ضرورت دارد، این مهم در دستور کار مدیران مربوطه قرار گیرد. 

استاندار ایلام با بیان اینکه شهر مانند بدن انسان یک پیکره واحد دارد که باید اجزائ آن موزون باشد، بر تعامل و هماهنگی بین دستگاهی تاکید کرد و از فرمانداران خواست بخاطر تسهیلات ارزان قیمت و زمین رایگان، رعایت مقررات ملی ساختمان و نهضت ساخت سازی را فدا نکنند.

وی با بیان اینکه در طراحی مسکن مهر و ساخت و ساز های آینده باید آینده نگری با افق ۵۰ ساله مد نظر قرار گیرد، خواستار ایجاد راه دسترسی مناسب، ایجاد پارکینگ مورد نیاز و بردن زیرساخت های لازم تا درب منازل توسط دستگاههای خدمات رسان شد.

حسن بهرام نیا با بیان اينکه استانداری فصل الخطاب حل مشکلات دستگاههاست، گفت: زیبنده نیست در تراز فرهنگی استان، دستگاه‌ها از همدیگر شکایت کنند، ضرورت دارد دستگاه‌ها اختلافات خود را حل کنند و درصورتی که به توافق نرسیدند به استانداری رجوع کنند.

وی با تاکید بر اینکه در احداث مسکن ملی، توجه به مکانیک خاک و آزمایشگاه بتن استاندارد ضرورت دارد، خواستار نظارت های فنی در این زمینه شد.

 🗓 | یکشنبه ۱۲ دیماه 1400
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است