استانداری ایلام

استاندار در بازدید سرزده از بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام:

با مردم میثاق بستیم، میثاق خدمت و خدمت گذاری بی منت

با مردم میثاق بستیم، میثاق خدمت و خدمت گذاری بی منت

⚡️استاندار در بازدید سرزده از بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام:

با مردم میثاق بستیم، میثاق خدمت و خدمت گذاری بی منت/بازدید های سرزده یک راهبرد اساسی برای ایجاد نظم و ارائه خدمات مطلوب به مردم است/ باید بدون واسطه مشکلات مردم احصا شود و برای رفع آنها برنامه ریزی کرد/ با هرگونه کوتاهی برخورد می شود/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام حسن بهرام نیا ساعت ۹ امشب از بیمارستان امام خمینی ره ایلام بازدید و بطور سرزده در جریان امور درمانی، بهداشتی و خدماتی بیمارستان  قرار گرفت.

🔹حسن بهرام نیا بازدید سرزده از اماکن عمومی، مراکز خدماتی، بهداشتی و درمانی، ادارات، بازار، و... را یک ضرورت  بسیار مهم در راستای خدمتگذاری بی منت به مردم دانست و گفت: از عالی ترین مقام استان تا مدیران و مسئولین مراکز  همه و همه وظیفه داریم در راستای خدمت بی منت به مردم، احصا مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به مردم  این بازدیدها در دستور کار قرار گیرد.

🔹استاندار ایلام تاکید کرد: مدیران استانی وظیفه دارند این بازدید ها را در به منظور رفع مشکلات مردم، تسهیل در امور جاری مردم، تامین معیشت و رفاهیات، امورات بهداشتی و درمانی و ..در دستور کار قرار داده و پیگیری و اقدام لازم را جهت بالا بردن سطح رفاهی مردم و ارائه خدمات مطلوب بعمل آورند.

🔻لازم به ذکر است استاندار از بخش های مختلف بیمارستان بازدید و از نزدیک در جریان امور و ارائه خدمات، رعایت مسائل بهداشتی و درمانی قرار گرفت.

 🗓 |دوشنبه 29 آذرماه 1400
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است