استانداری ایلام

استاندار ایلام

استاندار ایلام: نمی پذیرم قیمت ها در ایلام گران تر از سایر استان ها باشد

استاندار ایلام: نمی پذیرم قیمت ها در ایلام گران تر از سایر استان ها باشد

‍ 💥استاندار ایلام: نمی پذیرم قیمت ها در ایلام گران تر از سایر استان ها باشد

▫️در آستانه شب یلدا باید نظارت ها بر بازار تشدید شود

🔹استاندار ایلام گفت: نمی پذیرم که قیمت کالاها و خدمات در استان ایلام بالاتر از سایر استان ها باشد و در این زمینه باید دستگاه های نظارتی فعال شوند.

🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام- حسن بهرام نیا در جلسه کارگروه اشتغال استان ایلام، افزود: دستگاه های ناظر بر بازار در آستانه شب یلدا باید برای کنترل قیمت ها و تأمین ارزاق عمومی از نظر کمی و کیفی نظارت ها را تشدید کنند.

🔹وی، خواستار ارئه کالاهای مرتبط با معیشت مردم با نازل ترین قیمت در بازار شد و تصریح کرد: مردم عزیز ایلام بدانند که مدیران متعهدانه و دغدغه مندانه به فکر اقتصاد، اشتغال و تأمین آذوقه و ارزاق آنان هستند.

🔹استاندار ایلام با تاکید بر اینکه آنچه که مربوط به معیشت مردم و یک جامعه ی سالم است باید در اولویت کاری مدیران باشد، بیان کرد:  تأکید می کنم که کلیه دستگاههای نظارتی و بازرسی حتی به صورت موردی و کلی ورود داشته باشند.

🔹بهرام نیا با بیان اینکه با همه ی توان و ظرفیت به دنبال خدمت به مردم هستیم و به لطف خدا رضایت مندی مردم را رقم خواهیم زد، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا اعتماد مردم که مهمترین سرمایه برای نظام است از دست نرود.

🗓 |دوشنبه 29 آذرماه 1400
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است