استانداری ایلام

استاندار ایلام

بانک ها به کشاورزان سخت نگیرند!

بانک ها به کشاورزان سخت نگیرند!

💥استاندار ایلام: بانک ها به کشاورزان سخت نگیرند!

🔹استاندار ایلام گفت: بانک ها در ارائه تسهیلات به کشاورزان سختگیری نکنند. 

🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام- حسن بهرام نیا در جلسه کارگروه اشتغال استان ایلام افزود: بانک ها پرداخت تسهیلات در حوزه کشاورزی را منوط به رهن گذاردن سند زمین زراعی می کنند که این موضوع باعث می شود بسیاری از متقاضیان، از دریافت این تسهیلات صرف نظر کنند.

🔹وی با بیان اینکه بسیاری از محصولات ما در استان بدون فرآوری است و زنجیره ی ارزش در آن ها لحاظ نمی شود، تصریح کرد: در حوزه کشاورزی ارزش افزوده ای که میتوان ایجاد کرد، در بسته بندی محصولات است. 

🔹استاندار ایلام ادامه داد: بانک ها باید توجه کنند تا تسهیلاتی که ارائه می شود به سمت صنایع تبدیلی سوق یابد؛ به عنوان مثال در معادن و یا کشاورزی، فراوری و بسته بندی محصولات را دردستور کار قرار دهیم زیرا ارزش افزوده این تولیدات در فرآوری و یا در بسته بندی محصولات آنان است.

🔹بهرام نیا، یکی از سیاست های کارگروه اشتغال را حفظ زنجیره ی ارزش دانست و تاکید کرد: این سیاست ها در بحث فرآوری و صنایع تبدیلی مصادق پیدا می کند.

🔹استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پرداخت تسهیلات باید منوط به پرداخت حق بیمه ی افرادی که شاغل شده اند باشد، تاکید کرد: از این پس ملاک ما در اشتغال پرداخت بیمه است و باید بانک ها در زمان پرداخت تسهیلات اشتغال باید لیست بیمه افراد را ارائه دهند.

🗓 |دوشنبه 29 آذرماه 1400
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است