استانداری ایلام

استاندار ایلام

تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری موجب تحول در استان خواهد شد/مهم ترین ملاک ارزیابی عملکرد مدیران جذب اعتبارات است

تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری موجب تحول در استان خواهد شد/مهم ترین ملاک ارزیابی عملکرد مدیران جذب اعتبارات است

⚡️استاندار ایلام:

تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری موجب تحول در استان خواهد شد/مهم ترین ملاک ارزیابی عملکرد مدیران جذب اعتبارات است/پیگیری مصوبات سفر، خلق پول و منابع و حفظ نظم و نظارت برامور سه شاخصه اصلی ارزیابی مدیران است/

 ⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام حسن بهرام نیا در نشست بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، با تاکید بر برنامه ریزی هدفمند و منسجم برای تکمیل طرح ها و توسعه استان، اظهار داشت: در جریان سفر رئیس جمهور به استان ۱۱۲ طرح و پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان بصورت ریالی و ۴.۴۵ میلیون دلار بصورت ارزی و همچنین یک هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در سفر رییس جمهوری به این استان اختصاص یافته است که ضرورت دارد مدیران پیگیر جذب اعتبارات حوزه ها و پروژه های خود باشند.

وی افزود: مدیران و فرمانداران باید با همه توان، پیگیر جذب اعتبارات ملی برای تکمیل طرح های نیمه کاره استان باشند و از ظرفیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی بهره گیرند.

استاندار ایلام با اشاره به اعتبارات ایلام در سال ۱۴۰۱ گفت: مجموع اعتبارت عمرانی و جاری سال ۱۴۰۱  سه هزار و ۳۷۴ میلیارد تومان است که در مقایسه با اعتبارات سال گذشته  ۲۶.۲ درصد رشد داشته است.

وی از مدیران کل استانی خواست که علاوه بر تلاش برای تحقق بودجه سنواتی،  پیگیری های لازم را برای تحقق اعتبارت مصوبات سفر رییس جمهوری را در دستور کار قرار دهند.

🔸استاندار ایلام پیگیری مصوبات سفر، خلق پول و منابع و حفظ نظم و نظارت برامور را سه شاخصه اصلی ارزیابی مدیران عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از ملاک های ارزیابی ما از مدیران بررسی میزان تلاش و پیگیری مصوبات سفر از سوی مدیران و پروژه های آن دستگاه است، که هرچه میزان این تلاش ها، نتایج و موفقیت ها بیشتر باشد قطعا نمره بالاتری را در پی خواهد داشت.

وی از تشکیل کمیته‌ای جهت پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و دریافت اعتبارات خبرداد و گفت: این کمیته متشکل از مدیران دفتر فنی و بازرسی استانداری، رئیس خزانه استان، معاون بودجه سازمان مدیریت ، نماینده بانک‌ها و معاونین پیگیر دستگاههای اجرایی که مدام باید در مرکز پیگیر مصوبات باشند با ریاست معاون عمرانی تشکیل گردد و گزارش آن مرتبا اعلام گردد.

استاندار ایلام با بیان اينکه یکی دیگر از ملاک های ارزیابی مدیران درآمدزایی و خلق پول و خلق منابع است، ابراز داشت: مدیران، فرمانداران و تمامی کسانی که توفیق خدمتگذاری به مردم را دارند باید بتوانند با درآمد زایی، خلق پول و منایع و جذب اعتبارات ملی زمینه توسعه استان را فراهم اورند.

وی افزود: هنر مدیر این است که بتواند با وجود محدودیت ها و کمبود امکانات پروژه ها را به اتمام رسانده و موفقیت کسب کند.

استاندار ایلام یکی دیگر از ملاک های ارزیابی مدیران را حفظ نظم و نگهداری فضای در اختیار و رعایت شأن ارباب رجوع و کارمند دانست و گفت: همه مدیران نگهداری از اماکن، توجه به نظم و بهداشت عمومی و روانی، توجه به فضای کالبدی و پیرامونی دستگاه، تکریم ارباب رجوع و کارمند و توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار قرار دهند چرا که بخش عمده ای از عمر کارکنان در این فضای اداری سپری می شود.

🔸حسن بهرام نیا در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر آبرسانی و تامین آب پایدار مناطق محروم هلیلان، گفت: فرماندار، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران آبفا از محل اعتبارات محرومیت زدایی مقدمات تامین آب حیاتی ترین نیاز بشر را در این مناطق فراهم آورند.

وی استفاده از ظرفیت خیرین در ساخت مدارس و تبدیل مدارس کانکسی به ساختمان در مناطق محروم را یک ضرورت دانست و بر تجمیع دانش آموزان در روستاهای بزرگ تر و ساخت مدارس تاکید کرد.

بهرام نیا با تاکید بر افزایش سرانه ورزشی و پراکندگی مطلوب این فضاها به منظور دسترسی همه مردم بیان کرد: با برنامه ریزی تلاش شود اماکن ورزشی سایر دستگاه‌ها در اختیار مردم قرار گیرد.

استاندار ایلام با بیان اينکه تعداد ۹۴ روستای استان از نعمت گاز برخوردار نیستند بر ضرورت تکمیل و توسعه گازرسانی در کمترین زمان ممکن  در این مناطق تاکید کرد.

🗓 |پنج شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است