استانداری ایلام

سرپرست حوزه استاندار:

آنچه از ما باید بر جا بماند «خدمت به مردم» است

آنچه از ما باید بر جا بماند «خدمت به مردم» است

‍ ‍ 💥سرپرست حوزه استاندار:

آنچه از ما باید بر جا بماند «خدمت به مردم» است

 سرپرست حوزه استاندار گفت: همانگونه که دیگران آمدند و رفتند ما هم روزی خواهیم رفت اما آنچه باید برجا بماند، خدمت به مردم است.

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام ایمان رحیمی‌پناه در دیدار با مدیران، معاونین و کارکنان حوزه استاندار، با اشاره به  سه سرفصل اصلی شعارهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی را تشکیل «دولت جهادی و انقلابی» ، «خدمت بی منت» و «ارتقاء جایگاه، اقتدار و عزت نظام در عرصه‌ی داخلی و بین‌المللی»، اطهار داشت: دولت جهادی و انقلابی در مسیر خدمت به مردم، شب و روز نمی‌شناسد لذا ما باید تمام توان خود را برای رضایت مردم به کار بگیریم زیرا رضای خدا در رضایت مردم است.

🔹وی، با بیان اینکه در مسیر انجام کار برای مردم هیچ منتی بر آنها نداریم، تصریح کرد: همانگونه که دیگران آمدند و رفتند ما هم روزی خواهیم رفت اما آنچه باید برجا بماند، خدمت به مردم است.

🔹رحیمی‌پناه، ادامه داد: دولت برای ارتقاء اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی با حضور مقتدرانه در عرصه دیپلماسی در حال تلاش است و ما نیز در داخل علاوه بر ارائه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، باید برای این فرصت خدمتگزاری به مردم، شکرگزار خداوند باشیم.

🔹وی در بخش دیگری از سخنانش سه ویژگی لازم برای کارکنان دفتر حوزه استاندار را داشتن «روی گشاده، گوش شنوا و سعه‌صدر» عنوان کرد و افزود: اگر این سه ویژگی را در خود و مجموعه تقویت کنیم، بخش زیادی از مشکل مراجعان به دفتر استاندار رفع خواهد شد.

🔹سرپرست حوزه استاندار ایلام خاطرنشان کرد: ممکن است رفتار برخی از افرادی که برای رفع مشکل‌شان به اینجا مراجعه می‌کنند باب میل نباشد، اما باید با سعه‌صبر و روی گشاده درددل آنان را شنید و در حد توان برای رفع مشکلات مردم تلاش کرد.

🔹وی در پایان، استانداری را آخرین دستگاه برای پیگیری مشکلات مردم در استان دانست و تاکید کرد: استقبال از مردم با روی گشاده کمک می‌کند که مراجعان با رضایت خاطر تکریم شوند.

🔹لازم به ذکر است فرزاد ابراهیمی، مدیرکل پیشین حوزه استاندار در این نشست ضمن تشکر از زحمات مدیران و کارکنان حوزه استاندار در دو سال گذشته، از همه‌ی آنان طلب حلالیت کرد.

🔹در این نشست تمام اعضاء به ارائه پیشنهادات و نکته نظرات خود در جهات ارتقاء سطح خدمات و رفع مشکلات پرداختند.

🗓 | یکشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است