استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

وظیفه ی ما برای انتقال فرهنگ "ایثار و شهادت" سنگین است

وظیفه ی ما برای انتقال فرهنگ "ایثار و شهادت" سنگین است

وظیفه ی ما برای انتقال فرهنگ "ایثار و شهادت" سنگین است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان وظیفه سنگینی بر عهده داريم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام- الیاس فتاحی در مراسم تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب "تنها گریه کن" با حضور مادران شهدا، صاحبان اصلی انقلاب را ایثارگران و خانواده شهدا دانست و افزود: بدون ایثار و شهادت، انقلاب پیروز نمی شد و هشت سال دفاع مقدس با افتخار و پیروزی به پایان نمی رسید و به طور حتم دفاع از حرم ممکن نبود.

وی، مادران و خانواده های شهدا را افتخار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: مادران شهدا شیرزنانی در تاریخ انقلاب هستند که برای دفاع از حریم میهن اسلامی ایران، فرزندان خود را راهی جبهه های جنگ کردند تا با ایستادگی در برابر دشمن متجاوز نگذارند ذره ای از خاک وطنمان به دست دشمن بیافتد.

فتاحی افزود: مادران شهدا فرزندان خود را انقلابی و ولایتمدار تربیت کرده و مشوق آنان در پاسداری از میهن اسلامی و ارزش های والا شدند، فرزندانی که برای حفظ اسلام و نظام اسلامی جانشان را تقدیم کردند .

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه خانواده های شهدا به ویژه مادران گرانقدر شهیدان چشم و چراغ ملت هستند و دلجویی و توجه به این عزیزان باید مورد توجه همه ی ما باشد تا فرهنگ ایثار و شهادت و صبر و استقامت این مادران در جامعه گسترش یابد، خاطرنشان کرد: اینکه شما مادران با دستان خود فرزندان عزیزتان را راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل کردید، ادامه دهنده راه عمه سادات بودید.

فتاحی در پایان خاطرنشان کرد: مادران شهداء درس وفاداری و فداکاری را به دیگران آموختند و این بیانگر عظمت و بزرگی آنان است و بی شک مادران شهدا الگویی برای نسل حال و آینده هستند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است