استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

ایمن سازی اماکن و ابنیه، بهره گیری از سیستم های حفاظتی و امنیتی و نصب دوربین های مداربسته نقش مهمی در کاهش سرقت دارند

ایمن سازی اماکن و ابنیه، بهره گیری از سیستم های حفاظتی و امنیتی و نصب دوربین های مداربسته نقش مهمی در کاهش سرقت دارند

⚡️معاون سیاسی استاندار ایلام:

ایمن سازی اماکن و ابنیه، بهره گیری از سیستم های حفاظتی و امنیتی و نصب دوربین های مداربستهنقش مهمی در کاهش سرقت دارند/صدا و سیما، سمن ها و رسانه ها اقدامات لازم در خصوص شیوه های نگهداری ابنیه، اموال و امکانات را اطلاع رسانی نمایند/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ الیاس فتاحی عصر سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه در نشست کمیسیون پیشگیری از سرقت با تسلیت وفات حضرت معصومه سلام الله علیها  و تشکر از زحمات شورای تامین و نیروی انتظامی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی می بایست پای کار بیایند و با نیروی انتظامی همکاری لازم را در بحث پیشگیری از سرقت داشته باشند.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و بخشداران خواست با بهره گیری از همه ظرفیت ها، همکاری با نیروی انتظامی را توسعه داده  و زمینه کاهش آسیب های ناشی از این امر را فراهم آورند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام ایمن سازی اماکن و ابنیه، بهره گیری از سیستم های حفاظتی و امنیتی و نصب دوربین های مدار بسته را برخی از عواملی دانست که می تواند در کاهش میزان سرقت ها دخیل باشند.

وی خواستار توجه دستگاه‌های دولتی به عوامل فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار در روند شکل گیری سرقت در خانواده های آسیب پذیر شد و بر آگاهی بخشي، آموزش و توجه به معیشت این خانواده ها با هدف کاهش آسیب تاکید کرد.

الیاس فتاحی با بیان اينکه مدیران  پیش‌بینی‌های لازم در جهت پیشگیری از سرقت اموال دولتی را داشته باشند، گفت: دستگاه‌های اجرایی با نصب دوربین مدار بسته از اماکن، تجهیزات و امکانات خود حفاظت کنند.

وی از صدا و سیما، سمن ها و رسانه ها خواست اطلاع رسانی و اقدامات لازم در خصوص شیوه های نگهداری ابنیه، اموال و امکانات را در قالب برنامه های مختلف آموزش دهند
 
معاون سیاسی در پایان با تاکید بر ایجاد گشت های مشترک توسط دستگاه‌های متناظر  و ارائه گزارش های آن به کمیسیون، از فرمانداران خواست در تأمین اعتبارات نیروی انتظامی در شهرستانها همکاری بیشتری داشته باشند.

🗓 | سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است