استانداری ایلام

استاندار ایلام

نباید نقد موجب بی حرمتی به اشخاص شود/مدیریت قرارگاه کرونا یک کار جمعی است

نباید نقد موجب بی حرمتی به اشخاص شود/مدیریت قرارگاه کرونا یک کار جمعی است

⚡️استاندار ایلام:
نباید نقد موجب بی حرمتی به اشخاص شود/مدیریت قرارگاه کرونا یک کار جمعی است/
⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام محمدنوذری در نشست ستاد کرونای استان با بیان اینکه نقد سازنده زیر بنای توسعه است، نباید نقد موجب بی حرمتی به اشخاص شود، اظهار داشت: نباید بواسطه نگاه‌های سیاسی به اشخاص توهین و حرمت ها و جایگاهها را زیرسوال برد و به بهانه اینکه از فردی خوشمان نیامد با آبروی وی بازی کرد.

وی با بیان اينکه مخاطب ما رسانه های رسمی نیستند، بلکه افرادی هستند که در فضای رسانه ای مطامع شخصی را پیگیری و با سیاسی کاری با حرمت و حیثیت افراد بازی می کنند، از خبرنگاران و فعالین رسانه ای استان که بیشترین زحمت را در این ایام متحمل شدند، تقدیر کرد و گفت: نباید اجازه داد افرادی با تشکیل یک کانال در فصای مجازی رسالت خطیر رسانه ها را زیر سوال ببرند.

محمد نوذری از نگارش یک رسانه در فضای مجازی مبنی بر نبود و کم کاری قرارگاه کرونا در استان ابراز نارضایتی کرد و ابراز داشت: کار قرارگاه یک کار جمعی است،  بیش از دو سال است که قرارگاه کرونا در استان فعال است و کارگروه های رسانه ای، امنیتی و اجتماعی در آن مجموعه بیشترین نقش را در مدیریت و کنترل کرونا داشته و دارند.

وی ادامه داد: همچنان که در سفر رئیس جمهور هم گفتم، کارگروه رسانه ای یکی از موفقترین کارگروه‌های کرونا در اقناع سازی، تولید محتوا، آوردن سمن ها، معتمدین و نخبگان پای کار بود که جای تقدیر دارد.

⚡️نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی و قابل پیگیری است/

⭕️مدیر کل اطلاعات استان ایلام نیز در این نشست با تشکر از استاندار بخاطر پیگیری های مصوبات شهرستان هلیلان گفت: اگر  مدیران بتوانند در شورای برنامه ریزی این اعتبارات را پیگیری و جذب نمایند تحول عظیمی هم در استان و هم در شهرستان هلیلان ایجاد خواهد شد.

وی با انتقاد از برخی سیاه نمایی ها، نشر اکاذیب  را تشویش اذهان عمومی و قابل پیگیری قضایی دانست و گفت: آبروی اشخاص و حرمت انان در جامعه باید حفظ شود و نباید وضعیت استان به خاطر مسائل شخصی و گروهی زیر سوال برود.  

⚡️تاکیدات قرار گاه لازم الاجراست/خدمات نظام باید بدست مردم برسد/

⭕️فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام نیز در این نشست با تقدیر از استاندار به خاطر پیگیری مصوبات شهرستان هلیلان، بیان کرد: اگر بتوانیم مصوبات سفر رئیس جمهور را عملیاتی کنیم، شاهد توسعه استان خواهیم بود.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه قرارگاه استانی کرونا قرارگاه فعالی است و ما با عنوان مجموعه سپاه تمام قد در کنار مجموعه قرارگاه و دانشگاه علوم پزشکی هستیم، علیرغم اینکه بیمارستانی هم نداریم، اما تاکیدات قرار گاه را لازم الاجرا می دانيم، بیان کرد: هر خدمتی که از طرف دولت، نهادها و سایر مجموعه ها ارائه می شود، خدمات نظام است که باید به دست مردم برسد.

سردار شاکرمی گفت: ۳۵ دستگاه اکسیژن ساز سیار در شهرستانها داریم، اگر مسئولین در قرارگاه و ستادهای شهرستانی مطالبه کنند بصورت مجانی در اختیار قرار می گیرند.

⚡️اگر علیه کسی اعلام جرم شود دستگاه قضا پیگیری می کند/

⭕️غلامحسینی معاون دادستان نیز در این نشست، مستند و قابل پیگیری بودن را از مشخصات نقد منصفانه دانست و با انتقاد از عدم رعایت مسائل بهداشتی در پایین دست شهر ایلام، خواستار طرح شکایت دانشگاه علوم پزشکی شد.

وی ضمن تشکر از اهتمام رسانه ها، گفت: اگر شخص حقوقی یا حقیقی علیه کسی اعلام جرم نماید دستگاه قضا هم از نظر رعایت مسائل حقوقی وقانونی و هم بخاطر حفظ آبروی اشخاص تا حصول نتیجه پیگیری می نماید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است