استانداری ایلام

استاندار ایلام

افکار عمومی پذیرای نقد غیرمنصفانه نیست/بازگشایی مدارس و دانشگاهها یک ضرورت اساسی است/ نظام آموزشی ما نیازمند یک فصای با نشاط، رقابتی و مهیج است

افکار عمومی پذیرای نقد غیرمنصفانه نیست/بازگشایی مدارس و دانشگاهها یک ضرورت اساسی است/ نظام آموزشی ما نیازمند یک فصای با نشاط، رقابتی و مهیج است

⚡️استاندار ایلام:

افکار عمومی پذیرای نقد غیرمنصفانه نیست/بازگشایی مدارس و دانشگاهها یک ضرورت اساسی است/ نظام آموزشی ما نیازمند یک فصای با نشاط، رقابتی و مهیج است/ فرمانداران و آموزش و پرورش زمینه توسعه واکسیناسیون را فراهم اورند/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام محمدنوذری در نشست ستاد کرونای استان با اشاره به انتقاد برخی رسانه ها در فضای مجازی مبنی بر نبود و کم کاری قرارگاه کرونا در استان ابراز نارضایتی کرد و اظهار داشت: نباید بواسطه مطامع شخصی کل تلاش های استان را زیر سوال برد و اشخاص را تخریب کرد، افکار عمومی پذیرش نقد غیرمنصفانه را ندارد.

وی با بیان اينکه بنای توسعه نقد منصفانه است، اما نقد مغرضانه و بدون پشتوانه برای تخریب  چهره های سیاسی پذیرفتنی نیست، ابراز داشت: بیش از دو سال است که قرارگاه کرونا در استان فعال است و کارگروه های رسانه ای، امنیتی و اجتماعی در آن مجموعه بیشترین نقش را در مدیریت کنترل کرونا دارند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازگشایی مدارس، ابراز داشت: بازگشایی مدارس و دانشگاهها یک ضرورت اساسی است، نظام آموزشی ما باید در یک فصای با نشاط ، رقابتی و مهیج تداوم یابد، چرا که توسعه کشور وابسته به نظام آموزشی پویاست.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران مهران و ایلام نظارت بیشتری بر روند توسعه واکسیناسیون دانش آموزان بعمل اورند، از مدیر کل آموزش و پرورش خواست با ایجاد انگیزه و رقابت بین مدیران مدارس زمینه توسعه و افزایش میزان واکسیناسیون دانش آموزان را فراهم آورد.

نوذری با بیان اینکه بازگشایی مدارس مقطع متوسطه دوم از امروز شروع و بازگشایی مدارس متوسطه اول نیز در ابتدای آذرماه انجام می شود، گفت: آموزش و پرورش هرچه سریعتر پیگیری لازم را برای پوشش واکسیناسیون دانش آموزان بعمل آورد‌.

وی با اشاره به اینکه سه شهرستان ایوان، چرداول و دره شهر در وصعیت قرمز قرار دارند از همه  فرمانداران خاصه این سه شهرستان خواست با برگزاری منطم جلسات، برنامه ریزی و پیگیری لازم زمینه توسعه واکسیناسیون در جامعه را فراهم و اقدامات لازم را در جهت روند کنترل بیماری بعمل آورند.

استاندار ایلام با تاکید بر انجام کار تحقیقاتی و پژوهشی در واکسن های تزریقی، خواستار اعلام نتایج تاثیرگذاری واکسیناسیون در روند بهبود کرونا شد.

وی در پایان با تاکید بر جمع آوری و ساماندهی متکدیان در سطح شهر ایلام  توسط شهرداری، از معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام خواست  پیگیری لازم را بعمل آورد.

 🗓 | شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است