استانداری ایلام

معاوان اقتصادی

تغییر رنگبندی ها در استان نگران کننده است/ ساده انگاری مردم ما را به پیک ششم نزدیک می کند/رعایت پروتکلها، فاصله اجتماعی و زدن ماسک همچنان ضرورت دارد/

تغییر رنگبندی ها در استان نگران کننده است/ ساده انگاری مردم ما را به پیک ششم نزدیک می کند/رعایت پروتکلها، فاصله اجتماعی و زدن ماسک همچنان ضرورت دارد/

⚡️معاون اقتصادی استاندار:

تغییر رنگبندی ها در استان نگران کننده است/ ساده انگاری مردم ما را به پیک ششم نزدیک می کند/رعایت پروتکلها، فاصله اجتماعی و زدن ماسک همچنان ضرورت دارد/ سودمندیهای واکسیناسیون براي مردم تبیین شود/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، جهانگیر رستمزاد روز چهارشنبه در نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار داشت: تغییر وضعیت شیوع کرونا در شهرستان های استان نگران کننده است، ضرورت دارد با توسعه میزان واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها سطح ایمنی افراد در وضعیت مطلوبی قرار گیرد.
وی افزود: هم اکنون بر اساس آمار وضعیت دز اول و دوم واکسیناسیون در استان رشد خوبی داشته و با توجه به افزایش آمار واکسیناسیون نباید وارد پیک ششم کرونا شویم.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه تغییر رنگبندیها وضعیت خوب را نشان نمی دهد، و هر آن ممکن است وارد پیک جدید شویم،  یادآور شد: بایداز ظرفیت رسانه ها، صدا و سیماو همه دستگاه های اجرایی خاصه آموزش و پرورش برای توسعه واکسیناسیون بهره گرفت.

رستمزاد با تاکید بر اينکه واقعیت ها و سودمندیهای واکسیناسیون باید براي مردم اطلاع رسانی شود تا منجر به اعتماد سازی و همکاری مردم شود، گفت: رسانه ها و فعالین فضای مجازی با تولید محتوا و بیان مزایای واکسیناسیون زمینه همراهی اقشار مختلف مردمی را فراهم آورند.

وی با اشاره به راه اندازی سردخانه در بیمارستان های استان ضمن تقدیر از همراهی آنان خواستار همکاری و هماهنگی مدیر آرامستان ها با بیمارستان برای انتقال اجساد و جلوگیری از تجمعات شد.

رییس قرارگاه استانی کرونا اضافه کرد: اکنون نیمی از مردم استان دز دوم واکسن را تزریق کرده اند اما همچنان به دلیل برخی تجمعات همانند مراسم ختم و تجمع در آرامستان ها و ملاقات بیماران در کنار عدم رعایت پروتکل ها در برخی مناطق باز شاهد افزایش آمار بستری و مبتلایان در استان هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با انتقاد از عدم حضور صدا و سیما برای پوشش نشست های قرارگاه کرونای استان گفت: صدا و سیما به عنوان یک رسانه پرمخاطب باید نسبت به اطلاع رسانی در خصوص نشست های کرونا به مردم استان توجه بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط دورکاری کارمندان ابراز داشت: در خصوص دورکاری زنان دارای فرزند ابتدایی و همچنین مدت زمان دورکاری مادران باردار و دارای کودک زیر شیش سال مکاتباتی با مرکز انجام گرفته که در صورت تایید ا ز لاع رسانی می گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام همچنین از مدیران مدارس خواست نسبت به پوشش دهی واکسیناسیون توجه ویژه داشته باشند تا بر اساس تصمیم ملی ستاد مدارس مقطع متوسطه در مدت زمان اعلامی بازگشایی شود.
🗓 |چهار شنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است